دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ قهرمانان اروپا

مصاف آرسنال و پاریسی‌ها در لندن/ بایرنی‌ها در سرمای روسیه مهمان یاران سردار

شب دوم از هفته پنجم رقابت‌ های لیگ قهرمانان اروپا فرداشب پیگیری می‌شود که دو تیم آرسنال و پاریس سن‌ژرمن برای تعیین تیم صدرنشین گروه A به مصاف هم می‌روند.
کد خبر : 136316

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شب دوم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف اروپا فردا شب پیگیری می‌شود.


در گروه اول مسابقات دو تیم آرسنال و پاریس سن‌ژرمن که هم اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند برای تعیین تیم نخست در لندن به مصاف هم می‌روند. دیگر بازی این گروه میان لودوکورتس و بازل برگزار می شود.


در گروه دوم رقابت‌ها تیم ناپولی در ایتالیا پذیرای دیناموکیف خواهد بود و بشیکتاش هم در ترکیه از بنفیکا میزبانی خواهد کرد. در جدول این گروه ناپولی و بنفیکا با 7 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و بشیکتاش و دیناموکیف هم به ترتیب با 6 و 1 امتیاز در مکان‌های بعدی جدول قرار دارند.


در گروه سوم تیم سلتیک اسکاتلند در خانه میزبان بارسلونا است. شاگردان انریکه که در بازی قبل از منچسترسیتی شکست خوردند به دنبال پیروزی مقابل سلتیک هستند تا فاصله خودشان را با تیم‌های دیگر این گروه بیشتر کنند. تیم مونشن گلادباخ آلمان هم در خانه از شاگردان گواردیولا پذیرایی خواهد کرد. گلادباخی‌ها در صورت برد در بازی مقابل منچسترسیتی فاصله امتیازی خودشان را با آنها به صفر می‌رسانند.


در نخستین بازی گروه چهارم یاران سردار آزمون در روسیه میزبان بایرن مونیخ هستند. روستوفی‌ها که در بازی رفت با 5 گل مغلوب بایرن شدند در این دیدار به دنبال جبران نتیجه بازی رفت هستند. این بازی به دلیل سرمای شدید روسیه زودتر از سایر بازی‌ها آغاز خواهد شد. دیگر بازی این گروه را دو تیم اتلتیکو مادرید و آیندهوون در مادرید انجام می دهند. مادریدی‌ها که برخلاف مسابقات لالیگا در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی گرفتند در این دیدار خانگی هم به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته