دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عزیزی: «خداداد» نیستم اگر پای حرفم نایستم/ امروز پول ندهند از سیاه‌جامگان جدا می‌شوم

مدیرفنی سیاه‌جامگان گفت: اگر قرار باشد حرفی بزنم و به آن عمل نکنم که خداداد عزیزی نیستم.
کد خبر : 136309

خداداد عزیزی با بیان این نکته که قرار است امروز به حساب بازیکنان سیاه‌جامگان پول واریز شود، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «از زمانی که در تیم سیاه‌جامگان مسئولیت پذیرفتم، اعلام کردم که تنها در صورتی که پرداخت‌های مالی به‌موقع صورت بگیرد در کنار تیم می‌مانم. به مدیرعامل باشگاه گفته‌ام که اگر امروز سه‌شنبه پولی به حساب بازیکنان تیم واریز نشود، از تیم جدا می‌شوم و به طور حتم این کار را خواهم کرد.»


او در واکنش به این موضوع که اگر پول به حساب بازیکنان ریخته نشود، تصمیم او بر جدایی قطعی است و آیا فرصتی دیگر به مدیرعامل باشگاه می‌دهد یا نه، تصریح کرد: «من به حرفی که زدم عمل می‌کنم تا ثابت شود که آدم‌ها با عمل به حرف‌های‌شان دارای اعتبار می‌شوند. اگر قرار باشد حرفی بزنم و به آن عمل نکنم که دیگر خداداد عزیزی نیستم. ما با مدیرعامل توافق کردیم که امروز سه‌شنبه بخشی از مطالبات‌ بازیکنان پرداخت شود. اگر این اتفاق افتاد من در کنار تیم سیاه جامگان می‌مانم. اگر هم نیفتاد می‌روم.»


مدیرفنی سیاه‌جامگان تاکید کرد: «بازیکنان جوانمردی کردند و به‌رغم اینکه پولی نگرفته بودند، برای تیم بازی کردند. امروز هم باید مزد زحماتی که کشیده‌اند را بگیرند تا بدون مشکل و حرف و حدیثی به مصاف استقلال خوزستان بروند. اگر به آنها پولی داده نشود همان بهتر که تیم برابر استقلال خوزستان بازی نکند.»


عزیزی درباره پیروزی سه بر صفر سیاه‌جامگان مقابل پدیده در بازی دوستانه اظهار داشت: « ما پدیده را با اختلاف سه گل بردیم اما این دیدار تدارکاتی بود و در چنین بازی‌هایی اگر 10 گل هم بزنیم امتیازی به تیم اضافه نمی‌شود. فقط با این نیت بازی می‌کنیم که به انسجام برسیم و بازیکنان شناخت لازم را از هم پیدا کنند. مهم پیروزی در بازی های رسمی است تا بتوانیم با امتیازاتی که به‌دست می‌آوریم در جدول بالا بیاییم.»


وی درباره اینکه سیاه‌جامگان به دنبال سرمربی است یا نه، عنوان کرد: «فعلا شرایط به‌گونه‌ای نبوده که برای تیم سرمربی بیاوریم. اگر امروز به حساب بازیکنان پول واریز شد من تا نیم‌فصل هم مدیرفنی هستم و هم سرمربی تیم. با همین فرمان جلو می‌رویم تا ببینیم در آن زمان چه تصمیمی می‌توان گرفت. اگر به این نتیجه رسیدیم که نیاز به مربی داریم، آن وقت کسی را خواهیم آورد که گره مشکلات تیم را باز کند و به طور حتم کسی نمی‌آید که بخواهد بار اضافی روی دوش تیم باشد.»


عزیزی درباره دیدار روز پنج‌شنبه تیمش با استقلال خوزستان و اینکه این تیم هم دچار مشکلات شدید مالی است، بیان داشت: «مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان ربطی به ما ندارد. ما اصلا به این مسئله فکر نمی‌کنیم. معتقدم در تمامی بازی ها حریفان قدر و آماده‌ای داریم که می‌توانند از غفلت ما نهایت استفاده را ببرند و برنده از زمین خارج شوند. وقتی ما شرایط جالبی در جدول رده‌بندی نداریم چرا باید حریفان را دست‌کم بگیریم. سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها با دقت و بدون اشتباه ظاهر شویم تا از پایین جدول جدا شویم و به جمع تیم‌های تک رقمی برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته