دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1395 - 16:18
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی مطرح کرد:

افزایش 2 برابری دیدار مسئولان با ایثارگران نسبت به سال‌های گذشته

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 2 برابری دیدار مسئولان با ایثارگران و حضور فعال مدیران در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی کشور برای دیدار با ایثارگران در قالب طرح سپاس در دولت تدبیر و امید نسبت به سال‌های قبل از آن خبر داد.
کد خبر : 136214

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در نشست شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه اجرای طرح‌های سپاس و معتمدین معین در سطح استان‌ها، از افزایش 2 برابری دیدار مسئولان با ایثارگران و حضور فعال مدیران در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی کشور و مشارکت آنان برای دیدار با ایثارگران در قالب طرح سپاس خبر داد.


وی با تأکید بر ضرورت استمرار و افزایش دیدار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی با ایثارگران، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر دیدار و سپاس‌گزاری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توسط مسئولان کشور تأکید داشته‌اند.


نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دیدارهای طرح سپاس باید با حسن خلق کامل انجام شوند و در برگیرنده تمام خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باشد تا هیچ ایثارگری نباشد که از او بازدید نشده باشد و تنها به دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان شاخص اکتفا نشود.


معاون رئیس جمهوری با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در حوزه فعالیت‌های بنیاد، گفت: آموزش مسئولان و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ها و مناطق برای افزایش کیفیت و ارتباط‌گیری مؤثر و تهیه گزارش از دیدارها برای رفع مشکلات و استفاده از نظر ایثارگران در بهبود فعالیت‌های بنیاد در سطوح مختلف امری ضروری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته