دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1395 - 16:13

کنفرانس IT weekend برگزار می‌شود

کنفرانس I T weekend، توسط دانشگاه صنعتی شریف در ماه دی برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در سایت رسمی این کنفرانس ثبت‌نام کنند.
کد خبر : 136213

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری پارک علم و فناوری، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت آریا دارشریف در ماه دی کنفرانس IT weekend برگزار می‌کند.


این کنفرانس برگرفته از کنفرانس‌های (TED) و در حوزه تخصصی فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. در این کنفرانس افراد سرشناس و استادان حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب‌های نوآوران، پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه فناوری اطلاعات در سخنرانی های 30 دقیقه‌ای با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. هم‌چنین این کنفرانس همسو با ماموریت کنفرانس‌های تد تلاش می‌کند "ایده‌های ارزشمند" را گسترش دهد.


علاقه‌مندان می‌توانند به سایت این کنفرانس به نشانی https://www.itweekend.ir مراجعه و برای حضور در کنفرانس ثبت‌نام کنند. هم‌چنین چکیده مطالب سخنرانی‌ها و متن کامل آنها بعد از کنفرانس این سایت قرار می‌گیرد.


کنفرانس ITW هر چهار سال یکبار در یک روز و در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود. کنفرانس امسال دی در سالن همایش‌های دانشگاه صنعتی شریف، سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی، سالن همایش‌های صدا و سیما و سالن همایش‌های برج میلاد از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر اجرا خواهد شد.


علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 16_66083015_021 تماس بگیرند و یا به کانال تلگرام https://telegram.me/sharifIT مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته