دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با آنا

«سه بیگانه» از صف اکران خارج شد/ وزارت ارشاد در حال بررسی است

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد فیلم‌های «مشکل گیتی» و «هلن» و تعلیق اکران «سه بیگانه» خبر داد.
کد خبر : 136208

غلام‌رضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا از ثبت قرارداد اکران فیلم‌های «مشکل گیتی» و «هلن» خبر داد و گفت: «فیلم «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی در گروه زندگی، جایگزین «خشکسالی و دروغ» خواهد شد و از چهارشنبه، سوم آذرماه وارد چرخه اکران عمومی خواهد شد.»


همچنین قرارداد فیلم سینمایی «هلن» به کارگردانی علی‌اکبر ثقفی، در گروه کورش، جایگزین فیلم سینمایی «خیابان چهل‌ویکم» خواهد شد.


سخنگوی شورای صنفی نمایش درمورد اکران نشدن فیلم «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی که قرار بود پس از «خشکسالی و دروغ» روی پرده بورد هم گفت: «وضعیت اکران این فیلم هنوز مشخص نشده و پرونده‌اش توسط وزارت ارشاد در حال بررسی است و به همین دلیل فیلم «مشکل گیتی» جایگزین آن شد.»


بنا بر این گزارش پس از قرار گرفتن «سه بیگانه» در نوبت اکران، برخی از رسانه‌‌ها از اکران احتمالی این فیلم انتقاد کردند که اتفاقا باعث اکران نشدن فیلم هم شد.


مهدی مظلومی کارگردان فیلم مدتی است برای ساخت سریال با شبکه ماهواره‌ای GEM همکاری می‌کند. دلیل اکران نشدن «سه بیگانه» همکاری مهدی مظلومی با این شبکه‌ ماهواره‌ای اعلام شده، در حالی که تهیه‌کننده صاحب فیلم است و اکران نشدن این فیلم، به تهیه‌کننده و دیگر عوامل که برای این ساخت فیلم تلاش کرده‌اند، ضرر مادی و غیرمادی می‌زند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته