دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نوعی مطرح کرد

کسب رتبه 14 واحد ماهشهر در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: این دانشگاه براساس داده های موجود در پایگاه استنادی Scopus با ثبت تعداد 378 مقاله رتبه 14 را در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به خود اختصاص داده است.
کد خبر : 13618

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مازیار نوعی ادامه داد: Scopus یکی از معتبرترین پایگاه های اطلاعاتی و استنادی علمی جهان است که در سال 2004 توسط الزویر آغاز به کار کرد و بنا به گفته الزویر این پایگاه بزرگترین پایگاه چکیده و کتاب شناختی و همچنین ارزیابی پژوهش و انتشارات است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر افزود: طبق داده های موجود در پایگاه استنادی Scopus دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با ثبت 378 مقاله در رنکینگ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رتبه 14 را به خود اختصاص داده است.


وی با تاکید بر لزوم استفاده اساتید، دانشجویان و کارکنان از مطالب علمی معتبر گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان علاقه مند می توانند از طریق اینترنت و پورتال واحد ماهشهر و از داخل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با مراجعه به پایگاه های معتبر علمی و استنادی Wiley،Cabi ، Scopus و Science Direct از منابع و مقاله های معتبر علمی استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته