دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1395 - 14:20

پیام تبریک معاون امور بانوان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک و رباب شهریان کسب عنوان قهرمانی جهان توسط تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر را تبریک گفتند.
کد خبر : 136147

به گزارش گروه ورزشی آنا در رقابت‌های تکواندوی نوجوانان جهان که در کانادا برگزارشد، دختران ایران با 2 طلا و 2 برنز برای نخستین بار قهرمان جهان شدند. بعد از این قهرمانی رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیامی این موفقیت را تبریک گفتند.


در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: «بار دیگر آینده سازان تکواندو کشورمان در رقابتهای جهانی موفق شدند ضمن کسب عنوان قهرمانی در بخش دختران و نایب قهرمانی در مجموع،پرچم پر افتخار کشورمان را در سالن برگزاری رقابتها بارها به اهتزاز در آورده و سرود ملی کشورمان را طنین انداز کنند. ضمن تبریک این قهرمانی به مجموعه پرتلاش فدراسیون اعم از مسئولین، کادر فنی و قهرمانان نوجوان اعزامی به مسابقات جهانی کانادا به همه این عزیزان خسته نباشید گفته و برای آینده سازان تکواندو کشورمان در دیگر رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت دارد.»


همچنین در پیام رباب معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان شهریان آمده است: «قهرمانی دختران تکواندو در مسابقه های قهرمانی نوجوانان جهان، انتخاب مبینا نژاد به عنوان "ماشین مبارزه شکست ناپذیر" و نیز انتخاب خانم فاطمه صفرپور به عنوان بهترین مربی جهان، اخباری مسرت بخش برای ورزش بانوان ایران است. این دستاوردهای بزرگ را به قهرمانان عزیز، خانواده و مربیان آن ها و نیز کادر مدیریتی این رشته ورزشی تبریک می گویم. آرزو می کنم این دختران قهرمان را در آینده ای نزدیک به مانند کیمیا علیزاده بر سکوی المپیک ببینیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: رباب شهریان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته