دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رحمان رضایی: بازی راحت در جام حذفی وجود ندارد/ همه دوست دارند سروش در تراکتور بماند

مربی تراکتورسازی گفت: اگر تیم‌های لیگ برتری با این تفکر که چون تیم‌های دسته یک و دو  حریفان آنها در جام حذفی هستند حتما  مقابل آنها پیروز می‌شوند در برابر این تیم قرار بگیرند شکست می‌خورند.
کد خبر : 136048

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که با پیروزی مقابل برق نوین شیراز موفق شد به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یابد در هفته یازدهم لیگ برتر باید در تبریز به مصاف صبای قم برود. شاگردان امیر قلعه نویی در این فصل یکی از مدعیان اصلی تصاحب هر دو جام حذفی و لیگ برتر هستند.


رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز جمعه تراکتورسازی مقابل صبای قم در هفته یازدهم لیگ گفت: «صبا تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. بازی ما جلوی صبا بسیار سخت خواهد بود بخاطر اینکه این تیم هفته قبل در جام حذفی مغلوب استقلال شد و یک جام را از دست داد و از این به بعد تمام توان خودش را در لیگ می‌گذارد. ما هم در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا مثل جام حذفی بازی‌های لیگ را هم با برد پشت سر بگذاریم.»


وی در رابطه با برگزاری بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام افزود: «ما خودمان از برگزاری بازی‌های تراکتور در ورزشگاه یادگار امام خبر دقیقی نداریم اما اخبار ضد و نقیض زیادی در این مورد می‌شنویم. یکی می‌گوید بازی در این هفته در یادگار برگزار می‌شود یکی دیگر این خبر را تکذیب می‌کند. در هر صورت باید منتظر تصمیم نهایی در این مورد باشیم. ما کاری به این مسائل نداریم و بازی هر کجا که برگزار شود باید با تمام توان خودمان وارد زمین شویم.»


مربی تراکتورسازی در رابطه با برخورد این تیم با تیم‌های لیگ یکی و هموار بودن راه صعود به مراحل پایانی جام حذفی برای تراکتورسازی بیان کرد: «بازی‌های جام حذفی هیچ وقت سبک نیست. همه این تیم هایی که به این مراحل رسیدند موفق شدند تیم‌های بزرگی را شکست دهند. به عنوان مثال نفت و گاز گچساران از سد فولاد گذشت و برق نوین شیراز هم از سد تیم قشقایی که پرسپولیس را حذف کرد گذشت. اگر تیم‌های لیگ برتری با این تفکر که چون تیم‌های دسته یک و دو حریفان آنها در جام حذفی هستند حتما مقابل آنها پیروز می‌شونددر برابر این تیم ها قرار بگیرند شکست می‌خورند اما ما چنین تفکری نداریم و همه این تیم‌ها را تیم منسجم و باکیفیتی به حساب می‌آوریم.»


رضایی در مورد شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در هر دو جام فوتبال ایران گفت: «مسابقات لیگ برتر خیلی طولانی است و ما بازی به بازی جلو می‌رویم و فعلا زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم. اما در جام حذفی مسیر کوتاهی تا قهرمانی داریم ولی بازی های سخت ما هنوز مانده است و راه دشواری را پیش رو داریم.»


وی در خصوص ماندن سروش رفیعی در جمع تراکتورسازان در نیم فصل دوم لیگ برتر افزود: «نقل و انتقالات باشگاه بر عهده مدیریت است و مدیران تراکتورسازی هم تمایل دارند تا سروش در این تیم بماند. کادر فنی و بازیکنان هم دوست دارند تا این بازیکن که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد در تراکتور بماند اما همه چیز بستگی به مذاکرات مدیران باشگاه با رفیعی دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته