دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1395 - 14:30
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکید کرد:

لزوم تداوم ارزیابی استاندارد سازی تجهیزات و فضای آموزشی کشور

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد: طی 2 سال گذشته استاندارد بودن تجهیزات و فضای آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفته است البته باید این روند همچنان تداوم داشته باشد.
کد خبر : 135921

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در خصوص توجه به رعایت استانداردها در فضای آموزشی و مدارس کشور، اظهار کرد: طراحی فضای آموزشی توسط مهندس معمار انجام می‌شود و این امر مبتنی بر مسائل فنی است که باید متناسب با تغییرات روز اجرایی شود.


وی توجه به روند به روزآوری و طراحی فضای مناسب در مدارس را با اهمیت خواند و اضافه کرد: باید تجهیزات نیز بر اساس استانداردها در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: توجه به استانداردسازی تجهیزات یکی از مطالباتی است که خودمان نیز به آن توجه داریم و باید به صورت استاندارد ملی توسط مراجع ذیربط تدوین شود.


رئیسی بیان کرد: طی 2 سال گذشته استاندارد بودن تجهیزات و فضای آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفته است البته باید این روند همچنان تداوم داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه نظر متخصصان باید در استاندارد سازی تجهیزات مدارس لحاظ شود، عنوان کرد: تجهیزات مناسب در امر یادگیری تأثیر داشته و به بهبود آن کمک می‌کند.


رئیسی یادآور شد: اجرای استاندارد ملی برای تجهیزات در تمامی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی باید اعمال شود و به طور پیوسته توسط متخصصان ارزیابی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته