دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 14:21
معاون آموزشی و دانشجویی واحد بیضا:

جوانان ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی صحنه حماسی در عرصه بین‌المللی رقم زدند

عضو هیأت رئیسه واحد بیضا در کرسی آزاد اندیشی «توانمندی هسته‌ای، تجلی خودباوری ملی» گفت: جوانان ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی صحنه حماسی در عرصه بین المللی رقم زدند
کد خبر : 13588

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا ملایی در کرسی آزاداندیشی در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی در جمع دانشجویان، برگزاری مذاکرات هسته‌ای را نشان از قدرت، خودکفایی و اقتدار ایران دانست و گفت: جوانان و دانشمندان ما ثابت کردند که دیگر زمان انحصار طلبی ابر قدرت‌ها پایان یافته است.
وی با توجه به حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده و دوری از کوته فکری گفت: حمایت‌های مقام معظم رهبری و سایر دستگاه های کشور از تیم مذاکره کننده بیانگر اتحاد و انسجام بین سران نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ملایی با بیان اینکه اراده آهنین مردم ایران برای رسیدن به آرمان های انقلاب قابل تحسین است، افزود: تردیدی نیست که مردم ولایت مدار ایران همواره هوشیارانه و آگاهانه تمامی مسیر‌ها و موانع را پشت سر گذاشته تا جایی که اکنون تاثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست.


وی چرخش اقتصاد مملکت و چرخش سانتریفیوژ‌ها با هم را بسیار حائز اهمیت و مهم معرفی و از تلاش دولت تدبیر امید در این جهت تشکر و قدردانی کرد.
معاون آموزشی و دانشجویی واحد بیضا در این کرسی آزاداندیشی از دانشجویان خواست تا با درایت و انتخاب یک دیدگاه منصفانه در یک فضای سالم به بحث و نقد و بررسی توانمندی‌های هسته‌ای و خودباوری ملی بپردازند.
کرسی آزاداندیشی «توانمندی هسته‌ای، تجلی خودباوری ملی» به همت دفتر فرهنگ اسلامی و مشارکت بسیج دانشجویی واحد بیضا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته