دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مهدی رجب زاده: در هر دو جام جزء مدعیان هستیم/مدیریت باشگاه اجازه نداد تیم به حاشیه برود

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: ما همیشه در لیگ و جام حذفی جزء مدعیان بودیم و در این فصل هم به دنبال آن هستیم تا با نمایش بازی‌های خوب بتوانیم هم در جام حذفی و هم در مسابقات لیگ بهترین مقام را کسب کنیم.
کد خبر : 135845

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با پیروزی در یک بازی سخت مقابل ماشین سازی به مرحله بعد رقابت‌ها رفت و حریف گسترش فولاد دیگر تیم تبریزی در این مرحله شد.


مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل ماشین سازی در جام حذفی گفت: «من قبل از بازی گفتم بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم و همینطور هم شد. ماشین سازان نمایش خوبی در مقابل ما ارائه دادند و در وقت معمول هم موفق شدند ما را متوقف کنند. اما در وقت اضافه با درخشش رضا شکاری بازیکن جوان خودمان موفق شدیم گل پیروزی بخش را بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.»


وی در خصوص صحبت‌های رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی که گفته بود در صورت نبود رجب زاده و تبریزی ذوب‌آهن فلج می‌شود اظهار داشت: «آقا رسول از دوستان نزدیک من است. ما یک سال با هم در امارات فوتبال بازی کردیم. من فکر می کنم منظور آقا رسول این بود که در هر تیمی چند بازیکن ، بازیکنان کلیدی آن تیم هستند و ماشین سازی هم در بازی مقابل ما چند بازیکن کلیدی خودش را در اختیار نداشت.»


کاپیتان ذوب‌آهن در رابطه با بازی این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت آبادان بیان کرد: «همیشه بازی کردن در آبادان سخت بود. هواداران صنعت نفت به بهترین شکل از تیم خودشان حمایت می‌کنند و جو خوبی را در استادیوم درست می کنند. من خودم جو ورزشگاه صنعت نفت را دوست دارم. صنعت نفت هم در این فصل نتایج خوبی کسب کرد و در بازی‌های خانگی‌اش هم موفق شد اکثر تیم‌ها را شکست دهد. امیدوارم بازی خوبی رقم بخورد و ما هم دست پر آبادان را ترک کنیم.»


وی در مورد تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی ذوب‌آهن و به مشکل نخوردن این تیم بعد از این تغییر و تحولات گفت: «نغییر و تحولات در کادر فنی و مدیریتی همیشه در باشگاه‌ها وجود دارد. آقا یحیی زحمات زیادی برای ذوب‌آهن کشید و در حال حاضر هم آقا مجتبی کارش را ادامه می‌دهد. مدیرعامل باشگاه با مدیریت خوبی که داشت اجازه نداد تا تیم بعد از تغییر سرمربی به حاشیه برود و همچنین بازیکنان ذوب‌آهن هم بچه‌های بسیار آرامی بودند که سرشان به کار خودشان گرم بود و دنبال حاشیه سازی برای تیم نبودند.»


رجب زاده در رابطه با هدف این فصل ذوب‌‌آهن در جام حذفی و رقابت‌های لیگ عنوان کرد: «تیم‌های لیگ برتری همیشه به دنبال نتیجه گرفتن در هر دو جام هستند. ما هم همیشه در لیگ و جام حذفی جز مدعیان بودیم و در این فصل هم به دنبال آن هستیم تا با نمایش بازی‌های خوب بتوانیم هم در جام حذفی و هم در مسابقات لیگ بهترین مقام را کسب کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته