دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

ایرانپوریان: ممکن است پرسپولیس مدعی باقی نماند/ هدفم عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ نیست

مدافع تراکتورسازی گفت: خودمان فرصت ایستادن در صدرجدول را دادیم و بردها را با تساوی عوض کردیم.
کد خبر : 135766

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره پیروزی تراکتورسازی در جام حذفی و دیدار با نفت‌وگاز گچساران در یک‌چهارم نهایی گفت: «ما برابر برق جدید شیراز بازی بسیار سختی را انجام دادیم. این تیم با سرمربیگری وحید رضایی فراتر از لیگ 2 بازی کرد و جا دارد به این تیم به‌دلیل بازی بسیار خوبی که مقابل ما انجام داد، تبریک بگویم. ما در دیدار بعدی هم کار سختی داریم و اصلا توجهی به اینکه تیم نفت‌وگاز در لیگ برتر حضور ندارد، نخواهیم داشت.»


او در واکنش به اظهارنظر رضایی سرمربی برق جدید شیراز که معتقد بود، داور گل سالم تیمش را ندید، گفت: «بعید می‌دانم آن توپ وارد دروازه ما شده بود. شوتی زده شد که دو دیرک دروازه‌مان را لمس کرد اما آن توپ وارد دروازه نشد. البته تشخیص آن با داور مسابقه و کارشناسان است و من ترجیح می‌دهم تا آنها نظرشان را درباره آن توپ اعلام کنند.»


مدافع تراکتورسازی درخصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل صبای‌قم اظهارداشت: «هیچ بازی امسال آسان نیست و ما بازی خیلی سختی مقابل تیم صبا داریم. این تیم دیروز جلوی استقلال خیلی خوب بازی کرد و این ضربات پنالتی بود که باعث حذفش شد. صبای‌قم تیمی تلفیق شده از بازیکنان جوان و باتجربه است که با تمرکز بالا و دوندگی می‌تواند خطرات زیادی را برای ما ایجاد کند.»


وی درباره اینکه قرار شده بازی با صبا در ورزشگاه یادگار امام تبریز باشد یا در زمین اختصاصی تراکتورسازی بیان کرد: «خوشبختانه پس از 5 ماه ورزشگاه یادگار افتتاح می‌شود و ما می‌توانیم در زمین چمن این ورزشگاه بازی کنیم. به طور حتم با حمایت بیشتر هواداران تراکتورسازی که همواره حضورشان در یادگار امام برای ما قوت قلبی بوده، می‌توانیم به کسب نتایج بهتر امیدوار باشیم.»


ایرانپوریان با اشاره به عدم رضایت از نتایج کسب شده در رقابت‌های این فصل عنوان کرد: «ما در چند بازی بدشانسی آوردیم و اگر کمی دقت داشتیم الان امتیازات بیشتری را جمع کرده بودیم. خودمان فرصت ایستادن در صدر جدول را دادیم و بردها را تساوی عوض کردیم. حالا هم وظیفه داریم تا برابر حریفان نتیجه بگیریم و با 3 امتیازهایی که کسب می‌کنیم به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر ایدوارتر شویم.»


مدافع تراکتورسازی درباره اینکه این فصل هم هدفش رسیدن به عنوان بهترین مدافع گلزن رقابت‌های لیگ برتر است یا خیر، تصریح کرد: «هدف اول من و تمامی بازیکنان تراکتورسازی موفقیت تیم است. اگر بهترین گلزن لیگ هم بشوم اما تراکتورسازی قهرمان نشود، فایده‌ای ندارد. فصل پیش با 7 گل بهترین مدافع گلزن شدم و این فصل هم در پایان هقته دهم چهار گل زده‌ام اما همان‌طور که گفتم موفقیت تراکتورسازی ارزش بیشتری دارد.»


او درباره اینکه مشکل مالی در تراکتورسازی دارد یا نه، بیان داشت: «همه تیم‌های لیگ برتر به شیوه‌های مختلفی مشکلات مالی دارند اما خوشبختانه مدیرعامل تراکتورسازی تا اینجا خیلی خوب عمل کرده و پرداخت‌های مالی بازیکنان به موقع بوده است. این موضوع باعث آرامش تیم شده است.»


ایرانپوریان درباره اینکه جدی‌ترین مدعی این فصل تراکتورسازی در راه قهرمانی پرسپولیس است یا نه، عنوان کرد: «به طور حتم تا پایان فصل جدول لیگ برتر دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. پرسپولیس یک تیم عالی است که مدعی سرسخت قهرمانی است اما امکان دارد که نتواند تا پایان فصل مدعی باقی بماند. این اتفاق برای ما هم ممکن است بیفتد. باید صبر کرد و دید در پایان کدام تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته