دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1395 - 15:32
مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

استقرار ۳۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌ مردمی در مراسم راهپیمایی اربعین تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۳۰۰ پایگاه در مسیر پیاده روی از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبداعظیم حسنی (ع) در روز اربعین حسینی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است.
کد خبر : 135756

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن ولیئی افزود:طرح «احسان حسینی» با هدف توزیع نذورات مردمی به نیازمندان و محوریت مراکز نیکوکاری در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود.


وی با اشاره به اینکه همه ساله در ماه‌های محرم و صفر مردم خیر و خداجوی استان اقدام به اهدا نذورات می‌کنند، ادامه داد: سمت و سو دادن این اقدامات شایسته به سوی مددجویان تحت حمایت یکی از وظایف و رسالت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران است.


مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای محرم امسال همانند سال‌های گذشته طرح اطعام و احسان حسینی اجرا شد، افزود: استفاده از ظرفیت معنوی مردم استان برای خدمت به نیازمندان، جهت‌دار کردن نذورات مردمی با هدف رسانیدن نذورات به مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تببین فرهنگ احسان حسینی به نیازمندان و جایگاه ارزشی آن در دین مبین اسلام از اهداف بنیادی و اساسی این طرح محسوب می شود. اجرای این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.


ولیئی با اشاره به اینکه درطرح اطعام حسینی بیش از یک میلیاد و ۲۰۰ میلیون ریال نذورات مردمی برای اطعام نیازمندان در سال ۹۴ توزیع شده است، تصریح کرد: در سال ۹۴ شهرستان های اسلامشهر با ۳۲۴ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال، پیشوا با ۲۲۴ میلیون ریال و رباط کریم با ۱۶۵ میلیون و ۱۷۹ هزار ریال به عنوان سه شهرستان برتر در اهداء نذورات مردمی به نیازمندان معرفی شده‌اند.


وی همچنین به برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام از حامیان و خیران نیکوکار در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ پایگاه در مسیر راهپیمایی روز اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبداعظیم حسنی (ع) آماده جمع آوری نذورات خیران و ثبت نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین هستند و شهروندان تهرانی می‌توانند نذورات احسان حسینی خود را به شماره حساب ۱۴۸۲۲۱۹۲/۳۰ بانک ملت به سهولت پرداخت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته