دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1395 - 14:20
وزیر بهداشت خبر داد:

ساخت 300 تخت بیمارستانی با همکاری سازمان انرژی اتمی در بوشهر

وزیر بهداشت عنوان کرد: با مشارکت سازمان‌ انرژی اتمی، عملیات ساخت حدود 300 تخت بیمارستانی در بوشهر آغاز می‌شود و امیدوارم به سرعت افتتاح و باعث رضایتمندی مردم شود.
کد خبر : 135720

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حسن هاشمی در مراسم آغاز ساخت پروژه‌های بهداشتی درمانی بوشهر، اظهار کرد: استاندار بوشهر همکاری و همراهی مناسبی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داشته و اقدامات ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به معنی واقعی تحول بوده است، زیرا با اضافه کردن 600 تخت بیمارستانی، ظرفیت تخت‌های استان، حدود 2.5 برابر افزایش یافته است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه مدیریت استاندار سلامت محور است، افزود: امیدواریم سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی نیز به کمک حوزه سلامت بشتابند و امکانات تنها در بوشهر متمرکز نشود و به سایر شهرستان‌های استان مانند عسلویه، کنگان، برازجان، گناوه، دیلم، خورموج و دیر امکانات مناسبی برسد تا عدالت در توزیع برقرار شود.
هاشمی از بوشهر به عنوان منطقه‌ای زیبا و استراتژیک در کشور یاد کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بوشهر باید محور توسعه ایران باشد و امیدواریم که همواره قدردان موهبت بزرگ انقلاب اسلامی باشیم و خدا از آن محافظت کند.
وزیر بهداشت با اشاره به توزیع 17 کلینیک دندانپزشکی سیار و آمبولانس حامل تخت‌های ویژه بزرگسالان و کودکان در سطح استان بوشهر، یادآور شد: در دوران گذشته استان بوشهر از نظر مرگ و میر مادران و نوزادان در جایگاه مناسبی قرار نداشت اما در حال حاضر این شاخص‌ها در استان بوشهر بسیار بهبود یافته و در این شاخص‌ها جزو رتبه‌های برتر کشور است.
هاشمی همچنین در خصوص بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی قلب بوشهر، اظهار کرد: کارگاه ساختمانی احداث این بیمارستان به سرعت تجهیز می‌شود و اطمینان دارم که زودتر از موعد مقرر یعنی در 36 ماه، ساخت این بیمارستان به اتمام برسد.
وزیر بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه امروز با مشارکت سازمان‌ انرژی اتمی، عملیات ساخت حدود 300 تخت بیمارستانی در بوشهر آغاز می‌شود و امیدوارم به سرعت افتتاح شود و باعث رضایتمندی مردم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته