دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند: برای برد تاسیسات به تهران آمده بودیم/ به دنبال قهرمانی در پایان فصل هستیم

رضا لک گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا آماده‌تر از نیم فصل اول حاضر شویم و در پایان لیگ به عنوان قهرمانی برسیم.
کد خبر : 135713

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با تساوی مقابل تاسیسات دریایی در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال موفق شد به عنوان قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها معرفی شود و عزمش را برای قهرمانی در پایان فصل جزم کند.


رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته گیتی پسند مقابل تاسیسات دریایی گفت: «با تمام احترامی که برای تیم تاسیسات قائل هستم اما ما برای کسب 3 امتیاز به تهران آمدیم و در اوایل بازی هم تمام تلاش خودمان را کردیم تا بتوانیم در نیمه اول با برتری به رختکن برویم. در نیمه دوم فشار روی تیم حریف بیشتر کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و بعد از آن هم می‌توانستیم گل‌های دیگر را وارد دروازه تاسیسات کنیم اما بازیکنان ما بی‌دقتی کردند و در نهایت روی یک ضدحمله گل تساوی را دریافت کردیم.»


سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص کیفیت فنی لیگ فوتسال در نیم فصل اول رقابت‌ها بیان کرد: «بعد از کسب نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی علاقه به فوتسال در ایران به مراتب بیشتر از قبل شد. انگیزه زیادی بین جوانان و نوجوانان برای حضور در رشته فوتسال بوجود آمد. ایران در رشته فوتسال بازیکنان مستعد زیادی دارد که در مسابقات لیگ هم این مساله مشخص بود.»


وی ادامه داد: «در لیگ امسال در هیچ بازی از قبل برنده نبودیم و با هر تیمی که بازی کردیم کار سحتی برای بردن داشتیم. این نشان دهنده سطح بالای فوتسال ایران است که در نیم فصل اول لیگ کاملا مشخص بود.»


لک در رابطه با هدف این تیم در نیم فصل دوم لیگ فوتسال گفت: «در حال حاضر اختلاف امتیازی خوبی با رقبای خودمان ایجاد کردیم. ما 7 بازیکن ملی‌پوش در اختیار داریم که محمد کشاورز را بخاطر مصدومیت نیم فصل اول در اختیار نداشتیم اما این بازیکن هم در شروع بازی‌های نیم فصل دوم به جمع ما اضافه می‌شود. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا آماده‌تر از نیم فصل اول حاضر شویم و در پایان لیگ به عنوان قهرمانی برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته