دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1395 - 14:07
فرمانده نیروی انتظامی:

بازگشت 350 هزار زائر اربعین به کشور

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: حدود 350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند و روند بازگشت همچنان ادامه دارد.
کد خبر : 135710

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس ایران، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران، گفت: تاکنون حدود 350 هزار نفر از مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شده‌اند و همچنان روند بازگشت زائران بدون مشکل در حال انجام است.


وی در ادامه به تمهیدات ویژه‌ای که برای بازگشت زائران تدارک دیده شده اشاره کرد و افزود: کارکنان نیروی انتظامی از جمله ماموران گذرنامه و پلیس راهور آماده خدمت رسانی به زائران هستند.


سردار اشتری از زائران خواست؛ چنانچه در پایانه‌های مرزی و پارکینگ‌ها با ترافیک مواجه شدند، صبر پیشه کرده و هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.


فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از پنج ماه قبل اقدامات خود را برای خدمات رسانی به زائران حسینی در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه آغاز کرده است.


وی در ادامه به اقدامات مناسب فرماندهان انتظامی خوزستان و ایلام در برقراری امنیت مرزها اشاره کرد و گفت: حدود 2 میلیون نفر از سه مرز کشور عبور کرده و یک سوم از این افراد به کشور بازگشته‌اند.


اشتری با بیان اینکه بازگشت زائران به کشور آغاز شده است، اظهار کرد: برای تسهیل در روند تردد، زائران به توصیه‌های پلیس و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب