دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

آقازمانی: آماده‌ام تا شاگرد قلعه‌نویی شوم/ قسمت نبود به مرفاوی کمک کنم

هافبک صبای‌قم گفت: برای موفقیت تیمم از جان مایه می‌گذارم.
کد خبر : 135647

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سامان آقازمانی دیروز پیش‌ از بازی صبای‌قم مقابل استقلال به استادیوم آزادی رفت تا از مسئولان این باشگاه رضایت‌‌نامه خود را بگیرد. از قرار معلوم مصدومیت سینا عشوری در تراکتورسازی باعث شده تا امیر قلعه‌نویی به دنبال هافبک جایگزینی باشد و در این میان شانس آقازمانی برای پر کردن جای خالی عشوری بیش از سایر گزبنه‌هاست.


آقازمانی در خصوص اینکه دیروز موفق شد رضایت‌نامه‌اش را از تیم تراکتورسازی بگیرد یا نه، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «متاسفانه شرایط فراهم نشد تا من رضایت‌نامه‌ام را بگیرم. قول چهارشنبه را به من دادند و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»


او ادامه داد: «متاسفانه امسال قسمت نشد در خدمت تیم صبای‌قم و عبدالصمد مرفاوی باشم. مشکلات زیادی برایم ایجاد شد و تلاش‌هایم برای بازی در تیم صبا بی‌نتیجه بود. در این مدت سعی کردم خوب تمرین کنم و در مقطعی هم در کنار تیم دانشجویان بودم. سعی کردم در این مدت به خوبی تمرین کنم تا در نیم‌فصل دوم با قدرت به لیگ برتر بازگردم. بازیکنی نیستم که درون زمین کم‌فروشی کنم و همواره تلاش کردم تا همواره در خدمت تیمم باشد.»


آقازمانی در واکنش به این موضوع که چه شرطی برای حضور در تیم تراکتورسازی گذاشته است، تصریح کرد: «شرطی وجود ندارد. همه چیز منوط به این است که آقای قلعه‌نویی موافقت خود را با حضور من در ترکیب تراکتورسازی اعلام کند. من نزدیک به 10 سال در تیم‌هایی که علی دایی سرمربی آن بوده بازی کردم و این موضوع ثابت می‌کند که برای موفقیت تیمم از جان مایه می‌گذارم. امیدوارم افتخار شاگردی قلعه‌نویی را کسب کنم و از این مربی کارکشته چیزهای زیادی یاد بگیرم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته