دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جزئیات بازدید وزیر راه و شهرسازی از شرکت هواپیماسازی کومک چین؛

حضور چینی‌ها در صنعت هوانوردی ایران مستلزم داشتن استانداردهای بین‌المللی است/ ابراز علاقه‌مندی مدیر عامل Comac به حضور در بازار ایران

وزیر راه و شهرسازی کشورمان در ادامه سفر به چین به شانگهای رفت و از شرکت هواپیماسازی کومک (Comac) چین بازدید و با مدیران ارشد این شرکت هواپیماسازی گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 135581

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به چین صبح روز جمعه از شرکت و کارخانه طراحی هواپیماهای مسافری کومک چین در شانگهای بازدید کرد.


در این بازدید که مدیرعامل کارخانه مذکور نیز وزیر راه و شهرسازی کشورمان را همراهی می‌کرد ضمن معرفی بخش‌های مختلف طراحی و آزمایش کارخانه از جمله آزمایشگاه شبیه‌سازی و بخش‌های الکترونیک توضیحاتی پیرامون محصولات کارخانه توسط مهندسین مربوط ارائه شد.


همچنین در این دیدار مدیرعامل کارخانه کومک تمایل خود را نسبت به ورود به بازار ایران اعلام کرد و وزیر راه و شهرسازی کشورمان نیز عنوان کرد: بازار هواپیماهای مسافربری بازاری رقابتی است و ورود شرکت چینی به بازار و صنعت هوانوردی ایران مستلزم ارائه الزامات و استانداردهای ایمنی، فنی و کیفی به مراجع، سازمان و ایرلاین‌های ایرانی و ارائه خدمات پشتیبانی فنی- مالی از تولیدات آن شرکت است.


شرکت مذکور دو نوع هواپیمای ARJ۲۱ و C۹۱۹ را به ترتیب با ظرفیت ۹۰ و ۱۵۰ مسافر در دست تولید دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته