دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا افتخاری: حساب استقلال را جارو کرده‌اند/ اگر قهرمانی می‌خواهیم باید بهتر بازی کنیم

مدیرعامل استقلال گفت: هواداران استقلال نباید علیه دروازه بان صبا فحاشی می‌کردند.
کد خبر : 135542

به گزارش گروه ورزشی آنا، رضا افتخاری در پایان دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: استقلال بهتر بازی کرد هرچند دروازه‌بان صبا جوانمردانه بازی نکرد اما استقلالی‌ها هم کار بدی کردند که علیه او فحاشی کردند و نباید به او فحش می‌دادند.


افتخاری در مورد اینکه استقلال قهرمان می‌شود یا نه، گفت: اگر استقلال قهرمانی می‌خواهد باید بهتر بازی کند.


وی درمورد اینکه گویا یک میلیارد از حساب استقلال برای مالیات‌ها برداشته شده است، گفت: برداشت نشده، بلکه حساب ما را جارو کردند. در حال حاضر هم تلاش می‌کنیم تا پول قرارداد بازیکنان را جور کرده و بدهیم.


مدیرعامل استقلال در مورد صبحت‌های فتح‌الله زاده در برنامه 90 گفت: وارد این مباحث نمی‌شوم هرچند که حرف‌های او را گوش کردم اما نمی‌توانم نظر بدهم، چون این یک سریال ادامه‌دار است و در آخر سریال مشخص می‌شود.آخر آن را هم از فردوسی‌پور بپرسید.


وی ضمن اعلام خبر پرداخت پاداش به بازیکنان درمورد اینکه چرا به مراسم سالگرد مظلومی نرفته بود، گفت: چون دنبال کارهای دارایی بودم و برای برگرداندن پول جلسه‌ای داشتیم که تلاش‌مان به نتیجه نرسید چون پول به خزانه رفته است، هرچند که نماینده ما رفته بود که در این بخش خبرنگار دوباره پرسید من آنجا بودم و هیچ نماینده‌ای از استقلال ندیدم که افتخاری با خنده گفت: خب شما نماینده ما بودید.


افتخاری در مورد مسابقه تیمش با صبا گفت: به نظرم اگر صبا فوتبال بازی می‌کرد کار استقلال به وقت اضافه هم نمی‌کشید و در 90 دقیقه کار را تمام می‌کرد، اما دروازه‌بان صبا دنبال وقت‌کشی بود و باعث شد تا بازی به پنالتی بکشد. ما در پنالتی‌ها هم بهتر بودیم و رحمتی یک پنالتی خوب گرفت و باعث شد تا ببریم. در مجموع اینکه دروازه‌بان صبا جوانمردانه بازی نکرد.


وی درمورد اینکه گویا استقلالی‌ها میزبانی صبا در مرحله بعدی را قبول ندارند گفت: باید با سازمان لیگ صحبت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته