دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1395 - 11:28
در گفت‌وگو با آنا

نماینده تهران: مرحومه دباغ الگوی مناسبی برای زنان و دختران ماست

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «مرحومه دباغ الگوی بسیار مناسب برای بانوان و دختران جوان ماست»، گفت: مرحومه دباغ از زنان بزرگی بود که اعتقاد واقعی اسلام به زنان را با مجاهدت عملی کرد.
کد خبر : 135435

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مرحومه مرضیه حدیدچی دباغ گفت: این مرحومه با رفتار و تلاش خود نشان داد که اسلام برتری را نه در جنسیت بلکه در تقوا و شایستگی می‌داند.


وی ادامه داد: خواهر عزیزمان طاهره دباغ بعد از عمری تلاش و شکنجه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دعوت حق را لبیک گفت. این تلاش‌های اوست که ماندگار شده است.


عضو فراکسیون امید تأکید کرد: مرحومه دباغ از زنان بزرگی بود که اعتقاد واقعی اسلام به زنان را با مجاهدت عملی کرد.


مافی گفت: ایشان در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کرد و حضور داشت از جمله در عرصه تبلیغات و علم‌اندوزی خود را نشان داد و حتی در عرصه نظامی ورود پیدا کرد و فعالیت مستمر او را در رتبه یک قرار داد.


نماینده مردم تهران افزود: مرحومه دباغ توان و قدرت خودش را در مبارزه به خوبی نشان داده است و الگوی بسیار مناسب برای بانوان و دختران جوان ماست.


وی ادامه داد: ایشان بعد از انقلاب نیز فعالیت‌های اجتماعی سیاسی خود را ادامه داد و در جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران برای اعتلا و ارتقای جایگاه زن مسلمان بسیار تلاش کرد که توفیقات زیادی به دست آورد.


مافی گفت: باید درباره مرحومه دباغ بگویم که ایشان خوب زندگی کرد، یعنی انقلابی، مؤثر و مفید و هم خوب از دنیا رفت و انشاءالله همه کسانی که در راه خدا تلاش می‌کنند به این زندگی خوب و مرگ خوب مبتلا شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته