دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کارگاه تئاتر زنده در خانه هنرمندان ایران

کارگاه تئاتر زنده در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
کد خبر : 13540

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، کارگاه تئاتر زنده با همکاری مدرسه تئاتر زنده و خانه هنرمندان ایران از 16 تا 19 اردیبهشت در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.


مدرسه تئاتر زنده با برخورداری از همکاری خانه هنرمندان ایران، موسسه تئاتر زنده هلند و بنیاد بین‌المللی تئاتر اینتراکتیو تلاش می‌کند با درک نیاز هنرمندان تئاتر و با استفاده از روش‌ها و تجربیات متفاوت و به‌روز تئاتر جهانی امکانات لازم جهت کشف منبع خلاقیت درونی بازیگر و هماهنگ‌سازی آن با جریان زنده هنر و زندگی را در اختیار هنرمندان تئاتر قرار دهد.


مدرسه تئاتر زنده با استفاده از روش‌های کاملا عملی و ملهم از به‌روزترین تجربیات تئاتر جهان نظیر تکنیک‌های اینتراکتیو و گسترش دایره اطلاعاتی بازیگران از طریق تجربیات تصویری، صوتی و حرکت و با توجه خاص به نیازها و توانایی‌های یک به یک هنرجویان، به ایشان در کشف امکانات خلاقه شخصی وضعیت بازیگر در فضا، روش‌های خودجوش و زنده در ایجاد ارتباط با نقش، بازیگران مقابل و تماشاگر یاری می‌رساند.


مدرسه تئاتر زنده به هنرجویان خود روش‌های متفاوت تهیه رزومه بین‌المللی، امکانات شرکت در شبکه جهانی تئاتر و سینما و امکانات متفاوت مشارکت و آموزش در عرصه جهانی را می‌آموزد و به ایشان در کاهش دشواری‌های دستیابی به منابع حرفه‌ای برای معرفی خود و عرضه کار هنری‌شان یاری می‌رساند.


آموزش‌های مدرسه تئاتر زنده محدود به کار بازیگر و یا کارگردان نبوده و سایر زمینه‌های این هنر همچون صحنه‌پردازی، تهیه‌کنندگی، طراحی لجستیک، روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی هنری را نیز مد نظر دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مدرسه استفاده از حضور آموزشگران به‌نام تئاتر از سایر کشورها در جریان ورک‌شاپ‌های ویژه می‌باشد.


کارگاه تئاتر زنده با همکاری مدرسه تئاتر زنده و خانه هنرمندان ایران از 16 تا 19 اردیبهشت از ساعت 11 تا 15 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند به سایت گیشه به آدرسwww.gisheh.net مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته