دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1395 - 15:55

رونمایی از وب‌سایت جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما ساوه از سوی دانشکده سما تهرانسر

وب‌سایت جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما ساوه به همت مهدی حسنخانی کارشناس و برنامه نویس وب سایت دانشکده سما تهرانسر راه‌اندازی شد.
کد خبر : 135360

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی حسنخانی گفت: از اهداف راه‌اندازی نسخه جدید این سایت، جلوگیری از اتلاف وقت و دسترسی آسان دانشجویان به اطلاعات و اخبار دانشگاه و تسهیل در کار آنان است. دانشجویان با استفاده از این سایت می توانند به راحتی اخبار و اطلاعیه های دانشگاه را مشاهده و فایل های مورد نیازشان نظیر جزوات اساتید و دستور العمل ها و فرم ها را دریافت کنند.


مدیر روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای سما تهرانسر اظهار کرد: نسخه جدید وب سایت آموزشکده سما ساوه به منظور سهولت در دسترسی به صفحات و اطلاعات با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی تحت وب به گونه ای طراحی شده که کاربران بتوانند به سادگی ازخدمات آموزشکده استفاده کرده و به اطلاعات و سامانه های مورد نیاز از جمله سامانه دانشجویی برای انجام اموری نظیر انتخاب واحد دسترسی یابند.


وی افزود: در طراحی جدید وب سایت آموزشکده سما ساوه ، تلاش شده است که مباحث مربوط به اصول تجربه کاربری به صورت کامل رعایت شود.


حسنخانی گفت: تمام تلاش ما، ایجاد یک تجربه خوب در حین کار کردن با وب سایت آموزشکده، برای کاربران‌مان است. وب سایت جدید به صورت کامل واکنش گرا (Responsive) است و کاربران میتوانند با تمام ابزارهای خود (موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر و حتی تلویزیون های هوشمند) به وب سایت آموزشکده و امکانات آن دسترسی داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: آموزشکده های سما باید در اطلاعرسانی و انعکاس فعالیت ها و معرفی توانمندی ها و تجهیزات کوشا باشند و در این زمینه به کسب شناخت بیشتر نسبت به مجموعه خود کمک کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته