دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی رادیو عشاق توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و با همکاری بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی، رادیو عشاق در جوار مقبره شهدای گمنام و محل استقرار موکب‌های شهرستان اندیمشک ایجاد شد.
کد خبر : 135330

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شهرستان اندیمشک نقطه پایان لرستان و نقطه آغاز استان زرخیز خوزستان و ایلام است. ورود به سه مرز مهران، چزابه و شلمچه از این شهرستان نیز امکان‌پذیر است.


مردم این شهر شهیدپرور با برپایی ده‌ها موکب همچون سال‌های گذشته و با استقبال و پذیرایی شایسته از زائران اربعین حسینی (ع) ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می‌دهند.


امسال به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و با همکاری بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی، رادیو عشاق با هدف ایجاد فضای معنوی و شور و حال در میان زائران و اطلاع‌رسانی به آنان و قدردانی از زحمات خادمان اربعین در جوار مقبره شهدای گمنام و محل استقرار موکب‌های شهرستان اندیمشک ایجاد شده است.


به گزارش خبرنگار آنا؛ روزانه بیش از ده هزار زائر اربعین از اندیمشک و طریق مسیرهای ریلی و جاده‌ای به مرزهای مهران، چزابه و شلمچه مراجعه می‌کنند از این‌رو این شهرستان نقش مهمی در تأمین نیازهای عاشقان اهل‌بیت (ع) ایفا می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته