دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عکس‌های موبایلی به جشنواره رضوی می‌آیند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و دبیر جشنواره عکس رضوی با اشاره به اینکه به دلیل محدویت ورود دوربین عکاسی به فضای حرم مطهر رضوی، بخش آماتور و عکس‌های موبایلی به جشنواره اضافه شد، گفت: «عکاسی از امامزادگان نیز از موضوعات جشنواره است.»
کد خبر : 13532

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، دکتر علی اکبر صفی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و دبیر جشنواره عکس رضوی گفت: «چهار دوره جشنواره عکس رضوی در استان آذربایجان شرقی با حضور هنرمندان برجسته در سطح کشور برگزار شد و تا کنون آثار نفیسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و در دهه کرامت سال ۹۴ پنجمین دوره این جشنواره به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.»


وی افزود: «در این دوره سایت ویژه جشنواره عکس رضوی راه اندازی شد و ثبت نام و دریافت آثار به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.»


اضافه بخش بخش آماتور و عکس‌های موبایلی


دبیر جشنواره عکس رضوی اضافه کرد: «یکی از مواردی که لازم است روی آن برنامه ریزی شود مساله ورود دوربین عکاسی به داخل حرم مطهر رضوی است که با توجه به این محدودیت، بخش آماتور و عکس‌های موبایلی به جشنواره عکس رضوی اضافه شد.»


وی افزودن بخش خلاقانه در هنر عکاسی، عکاسی از فضاهای امامزادگان، افزایش میزان جوائز و اهداء حق التالیف به عکاسان، ارتباط با ادارات کل ارشاد و انجمن عکاسان سراسر کشور را از جمله برنامه‌هایی دانست که دبیرخانه جشنواره عکس رضوی در راستای افزایش کمی و کیفی آثار انجام داده است.


یادآوری می‌شود؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور سال ۱۳۹۴ در تمام استان‌های ایران و ۲۲۰ نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌هی این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www. shamstoos. ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره رضوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته