دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 12:10
به منظور ارائه به جلسه هیات امنای استان سمنان صورت گرفت

تصویب طرح‌های یکسان‌سازی ملزومات آموزشی و فرآوری خشکبار در کمیسیون دایمی هیات امنای استان سمنان

اعضای کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برای برگزاری سومین نشست تخصصی این کمیسیون در واحد سمنان گردهم آمدند. در این جلسه طرح‌های یکسان سازی ملزومات آموزشی و فرآوری خشکبار به منظور ارائه در جلسه هیات امنای استان سمنان مورد تصویب قرار گرفت.
کد خبر : 13529

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در ابتدای این جلسه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد همدلی و تفاهم میان دولت و مردم نکات بسیاری را با خود به همراه داشت که نقش دانشگاه ها در ایجاد و تحکیم این همدلی نقشی تاثیرگذار و مهم است.


دکتر شاهرخ رنجبر بهادری افزود: امروز دانشگاه‌ها باید به عنوان حلقه واسط میان مردم و دولت وارد عمل شده و نقش خود را در تحقق منویات رهبری اثرگذار و پررنگ به اجرا گذارند.


وی گفت: امروز نیاز کشور به تولید علم و ایجاد ثروت از منابع علمی توسط دانشگاه‌ها می‌تواند به عنوان یک راهکار عملی برای خروج از فشار ناشی از تحریم ها دولت را برای رفع مشکل اشتغالزایی و افزایش تولید ناخالص ملی کمک نماید تا از این طریق موجبات توسعه و پیشرفت کشور و در نهایت افزایش رفاه و عدالت اجتماعی را در کشور حاکم نماید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیشرو مراکز آموزش عالی در ورود به عرصه تولید علم و تغییر در ماموریت دانشگاهها مطرح می‌باشد و با تلاش مدیریت جدید دانشگاه و تغییر در ماموریت‌های تعریف شده تلاش دارد تا گام‌های اساسی برای تحقق این آرمان بردارد.


رنجبر بهادری افزود: با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و اجرای طرح های اقتصادی موفق می‌توان در مجموعه دانشگاه‌آزاد اسلامی تاثیرگذار و موفق عمل کرد.
در ادامه این جلسه حاضران درباره مباحث مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهایت دو طرح یکسان سازی ملزومات آموزشی و فرآوری خشکبار به منظور ارائه در جلسه هیات امنای استان سمنان مورد تصویب حاضران قرار گرفت.


این نخستین جلسه کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سال جدید بود که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته