دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 11:39

4 مقام برتر جشنواره نماز دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان به واحد مینودشت رسید

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در رشته‌های نقاشی، طراحی و وبلاگ نویسی در جشنواره نماز دانشگاه‌های آزاد استان گلستان موفق به کسب چهار مقام بر‌تر شد.
کد خبر : 13520

مسئول ستاد اقامه نماز واحد مینودشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در ششمین جشنواره نماز دانشگاه‌های استان گلستان که به میزبانی واحد گنبد کاووس برگزار شد استادان، کارکنان و دانشجویان واحد مینودشت موفق به کسب چهار مقام بر‌تر شدند.


مهندس سید علیرضا نریمانی گفت: استادان، کارکنان و دانشجویان واحد مینودشت در ششمین جشنواره نماز دانشگاه‌های استان گلستان که به میزبانی واحد گنبد برگزار شد، صاحب چهار عنوان بر‌تر در این جشنواره شدند.


وی افزود: این جشنواره به مدت ۳ روز در واحد گنبد با موضوعاتی همچون خوشنویسی نقاشی خط، گرافیک، شعر وداستان، فیلم و عکس، وبلاگ نویسی، تذهیب، آثار تجسمی و نقاشی برگزار شد.


نریمانی ادامه داد: پس از ارزیابی های صورت گرفته از سوی کار‌شناسان مربوطه، در بخش استادان ابوالقاسم شیخی در رشته نقاشی مقام دوم، در بخش کارکنان ایوب سرایلو در رشته وبلاگ نویسی مقام سوم و در بخش دانشجویان محمدرضا سنجه ونلی در رشته وبلاگ نویسی مقام اول و ندا نوری در رشته طراحی گرافیک مقام سوم را کسب کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته