دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 11:03

محمود اسلامیان: انتشار قرارداد کی روش مهم نیست/ از حضور افشارزاده در فدراسیون بی اطلاع هستم

نایب رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه سرمربی تیم ملی باید به کارش ادامه دهد، گفت: کی روش باید به فکر بازی‌های پیش رو تیم ملی باشد. انتقاد و حاشیه همیشه کنار فوتبال وجود دارد و اگر هم مسئله ای ایجاد می شود باید با گفت و گو آن را حل کرد.
کد خبر : 13513

محمود اسلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص افشای مفاد قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال گفت: « اینکه آیا انجام این کار درست بوده یا غلط زیاد مهم نیست. قرارداد کی روش با فدراسیون جز اسناد محرمانه نبود. مهم‌ترین اسناد هم ممکن است روزی افشا شوند. با این حال باید با افرادی که این کار را کرده‌اند برخورد شود.»


اسلامیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات افتاده آیا هنوز هم موافق ادامه فعالیت کی روش در ایران است یا نه؟ گفت:« سرمربی تیم ملی باید به کارش ادامه دهد. کی روش باید به فکر بازی‌های پیش رو تیم ملی باشد. انتقاد و حاشیه همیشه کنار فوتبال وجود دارد و اگر هم مسئله ای ایجاد می شود باید با گفت و گو آن را حل کرد. ضمن اینکه در پایان آخرین نشستی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار شد تا از کی روش حمایت شود تا او با قدرت به کارش ادامه دهد. البته در همان جلسه هم مواردی را مطرح کردیم که قرار شد کفاشیان در همکاری با کی روش آنها را لحاظ کند.»


نایب رییس فدراسیون از حضور بهرام افشار زاده در فدراسیون ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: «کاملا از این موضوع بی اطلاع هستم. درست است که افشارزاده اعلام کرده مدیر وزارت ورزش است نه مدیر استقلال، اما این به آن معنا نیست که ایشان قصد آمدن به فدراسیون را دارند. اگر هم چنین تصمیمی داشته باشند بنده از آن بی اطلاعم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته