دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده سپاه خاش:

جبهه دفاع از اسلام و انقلاب مقابل هجوم دنیای کفر بیش از پیش به جوانان بابصیرت نیاز دارد

فرمانده سپاه پاسداران خاش گفت: «جبهه نبرد حق علیه باطل همچنان پابرجاست. جنگ دنیای کفر با ما شدت بیشتری یافته و دفاع ما از آرمان‌های انقلاب و نظام همچنان ادامه دارد. سنگر عوض شده، اسلحه تغییر کرده اما جنگ همان جنگ و نبرد همان نبرد و دفاع همان دفاع است. اما چون شکل و شیوه و ظاهر این جنگ عوض شده و جبهه کفر و باطل رنگ عوض کرده، برای شناخت حق از باطل به بصیرت بیشتری نیاز است.»
کد خبر : 135104

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ حسن فضلی در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت 26 آبان سالروز شکست تاریخی حصر سوسنگرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد، با توجه به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و افزود: «دیروز در جبهه‌های نبرد، دشمن لباس دشمن داشت و تشخیص جبهه کفر راحت‌تر بود. اما امروز تشخیص سخت‌تر شده است چراکه دشمن در لباس دوست به میدان آمده است.»


وی ادامه داد:‌ «جبهه دفاع از اسلام و انقلاب مقابل هجوم دنیای کفر و باطل بیش از پیش به جوانان بابصیرت نیاز دارد تا با دانش و بصیرت و آگاهی لازم دشمن را شناخته و در مسیر حق گام بردارند.»


حبیب الله دهمرده عضو هیات علمی و مدیر گروه رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد خاش هم در این مراسم که با استقبال فراوان تعدادی از دانشجویان این دانشگاه مواجه شد، با گرامیداشت این روز به مقوله ادبیات دفاع مقدس و نویسندگان و شاعران گرانقدری که در این حوزه قلمفرسایی کرده اند، پرداخت.


در پایان محمد شریف قربانی یکی از رزمندگان دفاع مقدس خاطراتی از ان دوران را برای شرکت کنندگان در این جلسه بازگو کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته