دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

توضیح رئیس دپارتمان داوری در خصوص غیبت فغانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان

حسن کامرانی‌فر گفت: در مسابقات جام باشگاههای جهان هم فیفا گروه دیگری از داورانی که شانس حضور در جام جهانی دارند را دعوت کرد تا عملکرد آنان را هم زیر نظر بگیرد.
کد خبر : 135087

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسابقات جام باشگاه‌های جهان 2016 از تاریخ 8 تا 18 دسامبر( 18 تا 25 آذر 95) به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.در این راستا فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) داوران این مسابقات را مشخص کرد که در این لیست خبری از داوران ایران نبود. این درحالی است که سال گذشته در این رقابت‌ها علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و علیرضا منصوری حضور داشتند و فینال این رقابت‌ها را قضاوت کردند.


حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عدم حضور داوران ایرانی و از جمله علیرضا فغانی در لیست داوران حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: «فیفا اسامی داورانی که برای حضور در جام جهانی شانس دارند را اعلام کرد و تمام داورانی که در این لیست هستند باید تا شروع جام جهانی به صورت آزمایشی در مسابقاتی که زیرنظر فیفا برگزار می‌شود شرکت کنند تا فیفا عملکرد این داوران را برای تصمیم نهایی در مورد انتخاب داوران جام جهانی 2018 روسیه مورد ارزیابی قرار دهد.»


وی ادامه داد: «در مسابقات جام باشگاه‌های جهان هم فیفا گروه دیگری از داورانی که شانس حضور در جام جهانی دارند را دعوت کرد. ضمن اینکه آقای فغانی به همراه تیم داوری‌اش در دور قبل رقابت‌ها حضور داشتند و فینال این مسابقات را سوت زد و این دوره نوبت به داوران دیگر منتخب فیفا رسید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته