دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1395 - 14:01
جورابلو خبر داد:

فعال شدن هیات مذهبی بنت الرسول(ص) خواهران واحد گرمسار به مناسبت اربعین حسینی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از فعال شدن هیات مذهبی بنت الرسول(ص) خواهران این واحد دانشگاهی به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 135056

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی جورابلو از برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی توسط هیات مذهبی بنت الرسول(ص) خواهران این واحد دانشگاهی به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.



جوربلو با بیان اینکه در هیات مذهبی فرهنگی بنت الرسول(ص) خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بیش از 100 نفر از خواهران عضو هستند، اظهار کرد: در مناسبت های مختلف مذهبی در طول سال این هیات با مشارکت فعال خواهران، برنامه های متنوعی را به دانشگاهیان ارائه می کند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: این هیات زیر نظر حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و توسط کارکنان خواهر این واحد دانشگاهی فعالیت می کند و به مناسبت اربعین حسینی با برپایی ایستگاه صلواتی در سایت مرکزی، خوابگاه کوثر و دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار نذورات خواهران شامل اطعام یک هزار نفر را برنامه ریزی و اجرا کرده است.



وی به برپایی سفره امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت شهادت این امام همام، مولودی خوانی و روضه خوانی در ایام ولادت، شهادت و وفات امامان معصوم(ع) اشاره کرد و گفت: به همت خواهران همکار، برنامه های متنوعی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در طول سال برنامه ریزی و برگزار می شود که مورد استقبال دانشگاهیان واقع شده است.


جورابلو حمایت از هیات ها، تشکل ها و کانون های فرهنگی، دانشجویی و مذهبی را از برنامه های حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برشمرد و اظهار کرد: راه اندازی و فعال شدن کانون ها، تشکل ها و هیات ها در دانشگاه نشانه پویایی دانشگاه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته