دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 10:03

تونی اولیویرا: صدرنشینی تراکتور شانسی نیست/ آماده پیروزی مقابل نسف قارشی هستیم

تونی اولیویرا گفت: بازی با نسف قارشی حکم مرگ و زندگی را برای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا دارد. اگر پیروز شویم می توانیم به صعود امیدوار باشیم اما اگر شکست بخوریم و یا امتیاز بازی را با حریف ازبک خود تقسیم کنیم صعود ما به خیلی سخت می شود.
کد خبر : 13498

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی برخلاف لیگ برتر که صدرنشین است، شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و با کسب 4 امتیاز از 4 بازی در رده آخر گروه D قرار دارد. البته قرمز پوشان تبریزی این شانس را دارند که با غلبه بر تیم نسف قارشی حتی تا رده دوم جدول بالا بکشند.


تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار آنا در خصوص این بازی که به میزبانی این تیم برگزار می شود گفت: « ما ناچاریم در این بازی پیروز شویم و باید از همان ابتدا حملات مان را آغاز کنیم. شکاف های زیادی را می‌توان در خط دفاعی حریف ایجاد کرد و به گل رسید. شاگردانم بعد از 4 بازی تجربه لازم را در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند و می‌دانند که نباید فرصت‌های به دست آمده را از دست بدهند. »


وی ادامه داد: «ما آماده پیروزی مقابل نسف قارشی هستیم و نمی گذاریم حریف از ما امتیاز بگیرد. ما با این پیروزی شانس زیادی برای حضور در مرحله بعد پیدا می کنیم و مسلما این فرصت آخر را به سادگی از دست نمی دهیم.»


سرمربی تراکتورسازی حضور تماشاگران تبریزی در این بازی را مهم دانست و گفت: «این بازی حکم مرگ و زندگی را برای تراکتور درلیگ قهرمانان آسیا دارد. اگر پیروز شویم می توانیم به صعود امیدوار باشیم اما اگر شکست بخوریم و یا امتیاز بازی را با حریف ازبک خود تقسیم کنیم صعود ما به دور بعدی خیلی سخت می شود. هوادار تیم هم قطعا این موضوع را به خوبی می داند. از آنان می خواهم به ورزشگاه بیایند و ما را برای شکست نسف قارسی حمایت کنند. »


مربی پرتغالی تراکتورسازی در ادامه این گفت و گو به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: «اینکه تراکتورسازی صدر جدول را در اختیار دارد شانسی نیست. شما به روند نتیجه گیری ما در طول هفته‌های گذشته نگاه کنید متوجه می شوید که تیم من یک روند رو به رشیدی را آغاز کرده‌است و از هر لحاظ مستحق صدرنشینی در لیگ برتر بود.»


اولیویرا در پاسخ به منتقدانی که صدرنشینی تراکتور را یک اتفاق غیر قابل پیش بینی عنوان کرده‌اند گفت: «منتقدان تراکتورسازی مغرضانه قضاوت می کنند. بیایید عادلانه قضاوت کنید. تراکتورسازی با گلی که در دقایق پایانی به سایپا زد، صدرنشین شد. مگر این موضوع اشکالی دارد که یعضی از آقایان با صحبت‌های خود دارند این پیروزی را لوث می کنند. آنچه من در فوتبال دیدم این است که تا زمانی که داور سوت پایان را نزده تکلیف تیم برنده و بازنده مشخص نمی شود . مگر وقتی هفته گذشته در لحظات آخر از سپاهان گل خوردیم و باختیم، من این برد را لوث کردم و گفتم حریف شانسی برنده شده است.»


سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: «با چنین حرف هایی تراکتور از مسیر قهرمانی خارج نخواهد شد. ما توانایی قهرمانی را داریم و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته