دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1395 - 19:17

گلایه رئیس برج آزادی از سرعت کُند بازسازی این مجموعه

رئیس مجموعه برج آزادی با انتقاد از روند کند بازسازی این برج گفت: با این سرعت بعد می‌دانم تا پایان سال جاری بازسازی برج آزادی تمام شود.
کد خبر : 134857

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، غلامحسین شاه‌علی افزود: بعد از چند بار بارش شدیدی که در سال های گذشته آسیب‌هایی جزئی را به برج آزادی زد، طرح مطالعاتی بازسازی آن کلید خورد.
وی با بیان اینکه اواخر سال 93 طرح مطالعه بازسازی آغاز و اوایل سال 94 بازسازی عملیاتی شد، ادامه داد: از ابتدا قرار بود طرح بازسازی در چهار فاز انجام شود که سه فاز آن آغاز شده اما با این روند کند بعید است تا پایان آذر ماه که قرار بود کار تمام شود، بازسازی خاتمه یابد.
رئیس برج آزادی تاکید کرد: از شهرداری و مسئولان خواهشمندم در کنار دقتی که در بازسازی به کار گرفته اند، سرعت را نیز در نظر بگیرند تا برج آزادی با مشکلات بیشتری مواجه نشود.
شاه‌علی با ابراز نگرانی از اینکه بازسازی برج اگر تا قبل از زمستان تمام نشود ممکن است آسیب‌هایی را به برج آزادی وارد کند، گفت: بنابراین با این وضعیت، برای برگزاری مراسم های پیش رو با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.
این مدیر فرهنگی خاطرنشان کرد: فاز چهارم بازسازی برج آزادی مربوط به ضلع شرقی است که هنوز مرحله بازسازی آن شروع نشده و بهتر است تا پایان تعمیرات 3 فاز اول بازسازی این بخش آغاز نشود.


انتهای پیام/

برچسب ها: برج آزادی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته