دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 09:52
سخنگوی آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران مطرح کرد

برگزاری نخستین همایش سراسری «حیات طیبه»

سخنگوی آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران از برگزاری نخستین همایش سراسری «حیات طیبه» با محوریت «نقش و جایگاه خانواده و مدرسه در تحقق فرآیند مراتب انسانی» خبر داد.
کد خبر : 13485

مسعود ثقفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی آنا با اشاره به برگزاری نخستین همایش سراسری «حیات طیبه» با عنوان «نقش و جایگاه خانواده و مدرسه در تحقق فرآیند مراتب انسانی حیات طیبه» اظهار کرد: این همایش در اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تهران برگزار خواهد شد.


وی افزود: تمامی همکاران فرهنگی فرهیخته و صاحب قلم، اولیا دانش‌آموزان، صاحب‌نظران و پژوهشگران و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه می‌توانند مقالات و اشعار خود را با توجه به محور‌های همایش تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه به دبیرخانه همایش واقع در آموزش‌ و‌ پرورش منطقه 5 شهر تهران ارسال کنند.


سخنگوی آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران به تشریح محور‌های همایش پرداخت و گفت:


1- نقش آموزش‌ و‌ پرورش در تحقق حیات طیبه


2- نقش خانواده در دستیابی به حیات طیبه


3- نحوه تعامل خانه و مدرسه در دستیابی به حیات طیبه


4- موانع تربیتی تحقق حیات طیبه


5- نقش نهاد‌های غیر رسمی در امر تربیت و دستیابی به حیات طیبه


6- نقش ساحت‌های تربیت 6 گانه (سند تحول بنیادین) در تحقق حیات طیبه


وی ادامه داد: علاقه‌مندان و صاحبان قلم برای اطلاع از جزئیات این همایش می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران به نشانی WWW.Tehranedu5.ir و یا با شماره تلفن 44089241 دبیرخانه همایش تماس حاصل کنند.


ثقفی در خصوص هدایای اهدایی به برندگان این همایش بیان کرد: کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد و جوایز نفیس دیگر از جمله هدایایی است که به برندگان اهدا می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود ثقفی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته