دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1395 - 14:55

پرفورمنس «مانیفست» در گالری آرته

پرفورمنسی با نام «مانیفست» با اجرای محمد آزرم ، آنیما احتیاط و علیرضا امیر حاجبی روز پنجشنبه 27 آبان‌ ماه ساعت 16 در "گالری آرته" اجرا می‌شود.
کد خبر : 134743

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در پرفورمنس «مانیفست» شعر، بدن و موسیقی سعی می‌کنند در تعامل با یک‌دیگر به کار گرفته می‌شوند.


در توضیح این برنامه آمده است:


«طراحی حرکت‌های بدن، مبتنی بر کلام و آهنگی است که بدن، خود به صورت بالقوه آن را با خود حمل می‌کند. حرکت‌ها، ابتدا به صورت موتیف‌هایی تک بعدی طراحی شدند و بعد از شکل‌گیری شعر و موسیقی، گسترش پیدا کردند و در فضای خود منتشر شدند.


موسیقی اثر از شش قطعه آتونال با متر آزاد آماده شده برمبنای شعر و حرکت. اسم این مجموعه موسیقی را علیرضا امیر حاجبی «دانایی باغ» گذاشته است. این مجموعه یک کاتالوگ متنوع آتونال برای گیتار کلاسیک است که مستقل اما هم جهت با کانسپت اشعار محمد آزرم و طراحی‌های آنیما احتیاط ساخته شده است. از مشخصات اصلی این کاتالوگ می‌توان به ملودی‌های نامحسوس، سکوت‌ها، تداوم‌ها و تکرارها اشاره کرد.»


مطابق با اظهارات برگزارکنندگان، ساخت این کاتالوگ از دو ماه پیش آغاز شده و در آن از آهنگساز برجسته و معاصر ژاپنی «تورو تاکه میتسو» تاثیر گرفته شده است.


پرفورمنس «مانیفست» پنجشنبه 27 آبان‌ماه از ساعت 16 در گالری آرته به آدرس میدان ونک، ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، 20 متری گلستان، 12 متری دوم، پلاک3 اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: پرفورمنس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته