دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1395 - 13:14
سرپرست واحد بیضا:

سرلوحه کار دانشگاهیان بیضا، صداقت، امانتداری و قانونمداری است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در نشستی با دانشگاهیان این واحد، سرلوحه کار همه کارکنان را صداقت، امانتداری و قانونمداری معرفی کرد .
کد خبر : 134656

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا ملایی در اولین روز کاری خود با حضور بر سر تربت پاک شهدا به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.


سرپرست واحد بیضا در نخستین شورای اداری این دانشگاه بر لزوم برگزاری منظم شورای اداری و رفع مشکلات و دغدغه کارکنان، استادان تاکید ویژه کرد و گفت: «سر لوحه کار خوم و همه کارکنان و مسئولان واحد بیضا را بر پایه صداقت، امانتداری و قانونمداری قرار خواهیم داد.


عضو هیأت علمی واحد بیضا، توسعه رشته‌های دانشگاه به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: «با استعانت از خداوند متعال و تلاش در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و کیفیت‌زایی گام بر خواهیم داشت.»


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیضا، نهادینه کردن مسایل فرهنگی به ویژه ترویج فریضه الهی نماز و تکرم دانشجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات و مسایل صنفی آنها را خواستار شد و از همه کارکنان و معاونان خواست در این امر مهم کوشا و فعال باشند.


ملایی با توجه به منابع محدود دانشگاه گفت: «در نظر گرفتن صلاح دانشگاه و لزوم صرفه جویی در خریدها و هزینه‌ها در شرایط کنونی امری بدیهی است که با دقت و برنامه ریزی منسجم باید بررسی و پیگیری شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته