دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 11:25

برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

دبیر اجرایی مسابقات پل ماکارونی گفت: دومین دوره مسابقات پل ماکارونی با سه گرایش راندمان، زیبایی و هدفمند در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر : 13462

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد فاضلی گفت: این دوره از مسابقات پل ماکارونی را انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با پشتیبانی معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی برگزار می‌کند.


وی با توجه به اینکه در این دوره تأکید بر بالا بودن سطح کیفی کارهای ارائه شده است، گفت: براساس شرایط مندرج در آئین نامه مسابقات برگزار خواهد شد و شرط مهم نگاه حرفه‌ای گروه های شرکت کننده به تولیدشان خواهد بود.


جایزه این دوره از مسابقات از سوی دکتر زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تأیید شده و برای گروه برگزیده مبلغ پنج میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود که جا دارد از وی تشکر و قدردانی کنیم.


فاضلی گفت: روز ۱۵ اردیبهشت آخرین زمان برای ثبت نام، ۲۱ اردیبهشت تحویل سازه و ۲۲ اردیبهشت روز مسابقه خواهد بود. داوطلبان شرکت در مسابقات پل ماکارونی می‌توانند با مراجعه به سایت www. civil-iaubir. ir آئین نامه مسابقات را مطالعه کنند. همچنین برای مکاتبه و ثبت نام نیز به سایت مذکور و آدرس اینترنتی sace. iaubir@gmail. com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته