دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

عبور 22 هزار و 500 نفر از مرز مهران در روز گذشته / تردد در مرز عادی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه اکنون وضع تردد در مرز مهران عادی است و زائران اربعین مشکلی برای تردد از این مرز ندارند، گفت: روز گذشته 22 هزار و 500 نفر از مرز مهران عبور کردند.
کد خبر : 134595

نورالله دلخواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با تاکید بر اینکه روز گذشته مرز مهران یکی از روزهای بسیار شلوغ و پرتردد خود را سپری کرد، افزود: دیروز 106 هزار خروج از این مرز به ثبت رسید.


وی تصریح کرد: خبرهای بسته بودن مرز مهران صحت ندارد و اکنون تردد زائران بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.


دلخواه ادامه داد: از آنجا که تعداد گیت‌های ایران برای تردد مرز زیاد است بنابراین مشکلی برای عبور و مرور در ایران نداریم. البته برای جلوگیری از ازدحام جمعیت محدودیت‌هایی را نیز در تردد اعمال می‌کنیم.


وی اضافه کرد: تعداد گیت‌های ایران در مسیر مرز مهران 94 گیت گذرنامه و در عراق 50 گیت است که از این رو هر چه زائران ایرانی را با برنامه از مرز عبور می‌دهیم در عراق به علت کم‌تر بودن گیت‌ها با ازدحام جمعیت رو‌به‌رو می‌شوند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تاکید کرد: در مناطقی مانند صالح‌آباد و اندیمشک زائران ایرانی توقف داده می‌شوند تا در مرز ازدحام جمعیت نباشد و عبور و مرورها با نظم صورت گیرد. شب گذشته حدود 20 هزار نفر زائر در ایلام اسکان داده شدند تا امروز بتوانند از مرز مهران عبور کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته