دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانشین امیرشمسایی در گفت‌وگو با آنا

هواداران مقابل گیتی‌پسند ما را تنها نگذارند/ درتاسیسات نفر اول و دوم نداریم/ وحید شمسایی 15 سال است مرا می‌شناسد

دستیار وحید شمسایی گفت: با مغلوب‌ کردن تیم گیتی‌پسند فاصله‌ 9 امتیازی ایجاد شده را به 6 امتیاز می‌رسانیم و این پیغام را به دیگر تیم‌ها می‌دهیم که آنها نیز می‌توانند مانع گیتی‌پسند شوند و از این تیم امتیاز بگیرند.
کد خبر : 134532

محمود خوراکچی در خصوص حضور خود در تیم تاسیسات دریایی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «با اتفاقاتی که در کادر فنی تیم تاسیسات رخ داد و امیر شمسایی با میل خودش از این تیم رفت، وحید شمسایی مذاکرات خود را با من آغاز کرد. از آنجایی که من در تام ایران‌خودرو 4 سال سابقه همکاری با وحید را داشتم هر دو به طور کامل به روحیات یکدیگر آشنا بودیم و پس از 2 جلسه مذاکره دیروز به طور رسمی قراردادم را با تاسیسات امضا کردم و از امروز در کنار تیم جدیدم هستم.»


وی در مورد اینکه نفر دوم تاسیسات در مسائل فنی محسوب می‌شود یا نه، عنوان کرد: «خوشبختانه شناخت 15 ساله من و وحید شمسایی از همدیگر باعث این شده که ما به دنبال این باشیم که با تاسیسات به موفقیت برسیم و به دنبال این نباشیم که چه کسی اول و چه کسی دوم است. وحید به خوبی می‌داند که من وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنم با همه وجود و تمرکزم به آن مسئولیت پایبند هستم و زندگی‌ام را صرف تیمی می‌کنم که در آن کار می‌کنم. وحید هم فردی نیست که بخواهد موفقیت‌های تیمش را منحصر به خودش بداند و بارها دیده شده که در مصاحبه‌هایش پیروزی‌هایی که کسب شده را حاصل زحمات تمامی اعضای تیم دانسته است.»


مربی تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: «هدف تیم ما جبران امتیازات از دست‌رفته است و هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کنیم که چه کسی یک موفقیت را رقم زده است. اگر موفقیتی به دست آمده فقط به‌خاطر این بوده که یک تیم پشت آن فرد موفق بوده است و ایمان دارم که تاسیسات دریایی در ادامه راه به نتایج بسیار خوبی می‌رسد. همان‌طور که در 3 بازی اخیر 9 امتیاز گرفته و خود را در بالای جدول حفظ کرده است.»


خوراکچی در مورد دیدار روز جمعه تاسیسات دریایی با گیتی‌پسند صدرنشین لیگ برتر بیان کرد: «مسلما هر تیمی دچار نوساناتی خواهد شد که باعث می‌شود در ادامه راه به مشکلات زیادی بخورد و امتیازات با ارزشی را از دست بدهد. ما این هفته باید نوار شکست‌های متوالی گیتی‌پسند را پاره کنیم و اجازه ندهیم دهمین پیروزی متوالی این تیم تبدیل به یازدهمین پیروزی‌اش شود. با مغلوب‌کردن تیم گیتی‌پسند فاصله‌ 9 امتیازی ایجاد شده را به 6 امتیاز می‌رسانیم و این پیغام را به دیگر تیم‌ها می‌دهیم که آنها نیز می‌توانند مانع گیتی‌پسند شوند و از این تیم امتیاز بگیرند.»


او تاکید کرد: «لیگ فوتسال ایران یکی از پویاترین لیگ‌های فوتسال جهان است و به خاطر جدال‌های تماشایی که بین تیم‌ها وجود دارد پنجمین لیگ معتبر فوتسال دنیاست. همان‌طور که تاسیسات به ارژن شیراز و دانشگاه آزاد می‌بازد احتمال آنکه گیتی‌پسند هم برابر تیم‌های دیگر ببازد وجود دارد و ما به دنبال این هستیم که در کسب امتیازات کامل هر بازی مستمر باشیم و البته مترصد این فرصت باقی بمانیم که با از دست رفتن امتیازات تیم صدرنشین به بالای جدول نزدیک شویم.»


مربی تاسیسات افزود: «امیدوارم با بازی خوب و هماهنگ بازیکنان تیم‌مان بتوانیم روز جمعه به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کنیم. در فوتسال گل زیاد رد‌وبدل می‌شود ولی تیم ما با اتکا به تمرکز دفاعی خوبی که داشته در 3 بازی اخیر تنها 4 گل خورده که این موضوع بیانگر عملکرد خوب بازیکنان تیم و مصطفی نظری دروازه‌بان تیم است که اجازه نداده ما برابر حریفان امتیازی از دست بدهیم. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذراند تا چهارمین برد متوالی‌مان را برابر گیتی‌پسند جشن بگیریم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته