دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1395 - 10:01
با حکم دکتر میرزاده

عضو هیات علمی واحد گرمسار به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حکم دکتر حمید میرزاده به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 134531

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی از سوی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی دکتر محمدصادق صبوری، استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده آمده است: باتوجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد گرمسار در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در هشتاد و هشتمین نشست مورخ 95/7/18 هیات ممیزه دانشگاه مطرح ومورد موافقت قرار گرفت.


میرزاده ضمن تبریک به دکتر محمدصادق صبوری آورده است: به موجب این حکم از تاریخ 94/11/31 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می یابید.


وی ابراز امیدواری کرده ایشان در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ودانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارد.


صبوری دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد، دارای 12 طرح پژوهشی شامل 4 طرح برون دانشگاهی و 8 طرح درون دانشگاهی می باشد و بیش از 100 مقاله در همایش ها و مجلات داخلی و خارجی ارائه کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته