دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1395 - 09:02

وزیر کشور به سوال‌های سه نماینده مجلس پاسخ می‌دهد

وزیر کشور با حضور در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی به سوال های نمایندگان تهران، سیرجان و سبزوار پاسخ می دهد.
کد خبر : 134522

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی با حضور 201 نماینده و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.


امیرحسین قاضی زاده عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد وزیر کشور برای پاسخ به سوال های مصطفی کواکبیان نماینده تهران، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و حسین مقصودی نماینده سبزوار در خانه ملت حضور می یابد.


وی افزود:همچنین امروز تقاضای تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسوولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاهای قانونی در این موضوع امروز در مجلس رسیدگی می شود.


عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: این تقاضای تحقیق و تفحص در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد شده است.
قاضی زاده ادامه داد: همچنین نمایندگان مجلس شواری اسلامی قرار است امروز لایحه موافقت نامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان را بررسی کنند.


وی یادآور شد: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و توریع منابع در طرح تحول سلامت نیز امروز در مجلس قرائت می شود.


عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: انتخاب سه نماینده با معرفی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس به عنوان عضو در هیات مدیره موسسه خبرگزاری خانه ملت و انتخاب یکی از اعضای هیات رییسه به انتخاب مجلس به عنوان عضو در هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته