دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1395 - 15:48

شب شعر عاشورایی داغ غزل در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور/ 60 دانشجو راهی کربلا شدند

دومین شب شعر داغ غزل به همت بسیج دانشجویی شهید شوشتری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار شد.
کد خبر : 134386

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول بسیج دانشجوی واحد نیشابور گفت: «در این مراسم که با استقبال بسیار خوب و چشمگیر علاقمندان به شعرو ادب مواجه شد شاعرانی از استانهای مازندران، لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان اهواز و خراسان رضوی به همراه شاعران نیشابوری حضور داشتند که اشعار آیینی خود را برای حاضران در مراسم قرائت کردند.»


حسین اصغرزاده خاطرنشان کرد: «مراسم فوق به لحاظ محتوایی از کیفیت مطلبی برخوردار بوده است.» هدایایی به رسم یادبود به شاعران اهدا شد .


عزیمت 60 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور به کربلای معلی


در آستانه اربعین حسینی تعداد 60 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در قالب کاروان حسینی عازم کربلای معلی شدند .


60 نفر ازدانشجویان وحد نیشابور که با حمایتهای مالی دانشگاه، برای زیارت بارگاه حضرت ابا عبداله الحسین (ع) برخوردار شدند، به همراه تعداد 60 نفر دیگر از دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان نیشابور، به زیارت عتبات عالیات عازم شدند .


دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور به دانشجویان متقاضی سفر کربلا علاوه بر مبلغ 5 میایون ریال وام، مبلغی نیز بطور بلاعوض به دانشجویان پرداخت کرده است.


در مراسم بدرقه دانشجویان که ار مقابل مسجد دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد، دکتر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و جمعی از مسئولان دانشگاه حضور داشتند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب