دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی: صحبت‌های رئیس فدراسیون فصل‌الخطاب است/ تاج بگوید برو من می‌روم

محمدمهدی برادران گفت: تابع فدراسیون فوتبال هستم و هر تصمیمی که گرفته شود را می‌پذیرم.
کد خبر : 134317

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، به دنبال تاکید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال این استان برای بررسی عملکرد براداران، رئیس آن و مخالفت فدراسیون فوتبال با این درخواست مشخص نیست که این اختلاف تا کجا ادامه خواهد داشت. در این میان مهدی تاج امروز اعلام کرد که در پیگیری‌های انجام شده با اعضایی که امضای آنها پای نامه برای برگزاری مجمع فوق العاده دیده می‌شد، متوجه شده که تعدادی زیادی از این افراد وجود چنین نامه‌ای اطلاع ندارند.


در همین رابطه محمدمهدی برادران در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «واقعیت این است که صحبت‌های آقای تاج برای من فصل‌الخطاب است. قطعا پیگیری‌های لازم از سوی رئیس فدراسیون فوتبال صورت گرفته و او بهتر از من می‌داند که چگونه باید این ماجرا مدیریت شود. اجازه بدهید که من حرف خاصی نزنم و بعد از آنکه شواهد بیشتری مشخص شد با اجازه رئیس فدراسیون دراین‌باره اظهارنظر می‌کنم.»


برادران تاکید کرد: «من سیاست و تصمیم خاصی برای اتفاقات رخ داده ندارم و هر آنچه از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری شود را می‌پذیرم. مطمئن هستم آقای تاج تصمیمی نمی‌گیرد که به ضرر فوتبال ایران باشد. تاج بگوید برو، می‌روم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب