دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1395 - 12:13
نائب رئیس فدراسیون کشتی در گفت وگو با آنا؛

باید یک ایرانی رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی می‌شد/ رضایی ارتباط کاری با فدراسیون ندارد

حمید بنی تمیم گفت: حیدری به عنوان یک چهره شناخته شده در کشتی دنیا و کسی که در مدیریت ورزش هم فعالیت کرد انتخاب خوبی برای ریاست این رشته به حساب می‌آید.
کد خبر : 134284

حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب علیرضا حیدری به عنوان رئیس جهانی فدراسیون کشتی گفت: «حضور حیدری در راس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی که شانس المپیکی شدن این رشته هم وجود دارد می‌تواند برای کشتی ما بسیار ارزشمند باشد. با توجه به اینکه ایران صاحب اصلی رشته کشتی پهلوانی در جهان‌ است باید یک ایرانی مسئول اصلی این رشته در دنیا می‌شد. حیدری هم به عنوان یک چهره شناخته شده در کشتی دنیا و کسی که در مدیریت ورزش هم فعالیت کرد انتخاب خوبی برای این ریاست رشته به حساب می‌آید.»


وی در رابطه با همکاری فدراسیون کشتی با فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی بیان کرد: «رشته کشتی پهلوانی یکی از رشته های نوپا است و نیاز به کمک فدراسیون کشتی دارد. فدراسیون هم در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای پیشرفت این رشته ورزشی در آسیا و آفریقا کرد. در مسابقات جهانی که در چند روز گذشته برای اولین بار ذر بلاروس برگزار شد 44 کشور جهان شرکت کردند که حضور این تعداد کشور در مسابقات نشان دهنده اهمیت کشورها به رشته کشتی پهلوانی است.»


نائب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای رقابت‌های کشتی جام کودک اظهار داشت: «تاکنون حدود 10 کشور در رشته فرنگی و 7 کشور هم در رشته کشتی آزاد برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند. این مسابقات هم در سالن شماره دو خانه کشتی برگزار می‌شود.»


بنی تمیم در مورد انتخاب حسن یزدانی به عنوان مسئول رسانه‌ای مسابقات جام کودک گفت: «با نظر مسئولان فدراسیون در هر رویدادی که ایران به عنوان میزبان معرفی می‌شود یکی از نام‌آوران کشتی را به عنوان مسئول رسانه ای انتخاب می‌کنیم. برای این رقابت‌ها هم حسن یزدانی به عنوان مسئول رسانه‌ای انتخاب شد.»


وی در رابطه با استعفای علیرضا رضایی از سمت سخنگویی فدراسیون کشتی گفت: «علیرضا رضایی از سمتش استعفا داد و در حال حاضر ارتباط کاری با فدراسیون ندارد. البته ما هنوز منتظر بازگشت رضایی هستیم ولی تصمیم گیری نهایی در این مورد با رئیس فدراسیون است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته