دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1395 - 11:30
با برگزاری جشنواره ایده‌پرداز برتر

ایده‌پرداز برتر استان قم در سال 95 انتخاب می‌شود

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری جشنواره ایده‌پرداز برتر استان قم در سال 95 به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر : 134264

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، معاون پژوهش و فناوری واحد قم در این باره گفت: «در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و برای زمینه‌سازی در راستای ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان، تحقق زمینه‌های کارآفرینی، توسعه و ترویج ایده‌پروری و هدایت ایده‌های خلاق و نوآور به منظور خلق ثروت (اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی) برای جامعه و مردم، جشنواره ایده‌پرداز برتر در هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.»


دکتر محبوبه سادات شریف هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ایده های برتر دانست و افزود: «مهمترین هدف از برگزاری جشنواره، شناسایی ایده های برتری است که بتوانند به محصولی اختراعی و نیمه صنعتی و در نهایت محصول تجاری مورد نیاز کشور تبدیل شوند و در قالب شرکت فناور بتوانند در بازار آزاد رقابت کنند.»


وی خاطرنشان کرد: «ایده های ارائه شده به این جشنواره مورد ارزیابی، نظرسنجی و رتبه بندی داوران قرار می‌گیرند و تعدادی از آنها به عنوان ایده های برتر شناخته خواهند شد.»


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم دستورالعمل اجرایی انتخاب ایده پرداز برتر را به شرح زیر توضیح داد:


ماده 1: شرکت کنندگان در جشنواره انتخاب ایده پرداز


همه اقشار جامعه شامل دانش آموزان، دانشجویان، کارگران و کارمندان، زنان خانه دار، مسئولان و ... می توانند ایده های کاربردی و جدید خود را ارائه کنند.


ماده 2 : افراد می توانند پرسشنامه استانی ایده پردازان را به پیوست ارائه شده است تکمیل کرده و همراه با یک قطعه عکس تا تاریخ 95/8/30 از طریق پست سفارشی و یا به صورت حضوری به دبیرخانه ستاد به نشانی بلوار الغدیر- ابتدای بلوار دانشگاه – مجتمع دانشگاهی پردیسان – معاونت پژوهش و فناوری – کمیته اجرایی انتخاب ایده پرداز برتر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم ارسال کنند. نحوه امتیازدهی به طرح ها بر اساس نظر کارشناسان و به صورت کیفی خواهد بود.


متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به آدرس https://qom-iau.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته