دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 15:27

ارتباط حادثه جده و توافق هسته‌ای از نگاه حائری شیرازی! +فیلم

آیت‌الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری حادثه تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده را هشداری برای نظام دانست تا در بحث هسته‌ای به بهانه بازرسی مورد تجاوز قرار نگیرد.
کد خبر : 13424

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امام جمعه سابق شیراز در برنامه تلویزیونی آفتاب شرقی اظهار داشت: اخیرا در بحث هسته‌ای می‌خواهند از کشور بازرسی کنند و همزمان یک فاجعه‌ای تحت عنوان بازرسی برای دو نوجوان که زائر عمره هستند ایجاد می‌شود.


وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن افزود: این را که تجاوز تحت عنوان بازرسی واقع می‌شود را تشخیص دادید؟ اینکه می‌خواهند بازرسی هسته‌ای کنند، مراقب تجاوز طرف باش. بعد از آن حادثه تا این اندازه ناراحت می‌شوید که عمره را تعطیل می‌کنید تا این اتفاقات نیفتد. پس این طرف را چه می‌کنید آن تجاوز یکی به یکی است؛ این که مستقیما تجاوز به نظام است تحت عنوان بازرسی؛ آن هم تحت عنوان بازرسی بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: چقدر خدای متعال به ما راهنمایی می‌کند که غافل از عنوان بازرسی نشوید؛ می شود زیر لفافه بازرسی حرکات اینطوری بشود.
حائری شیرازی با اشاره به دو مأمور متجاوز سعودی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنید دیوانه بوده این کار را کرده؟ نه! یا پول داده‌اند گفته‌اند این کار را بکن تا اینها قهر بکنند عمره را تعطیل کنند تا به اینجا نیایند به دیگران چیز یاد بدهند و اینجا مرکزی بشود برای استفاده آنها و یا اینکه مدعیان حکومت می‌خواهند با هم تسویه حساب کنند و آبروی اینها را ببرند تا گروه دیگری بیاید سر کار و پول می‌دهند این کار را بکنند تا اینها را ضایع کنند. از وقتی که ملک عبدالله رفته کشمکش در آن جا پیش آمده و در این جاها از این اتفاقات نامعقول می‌افتد.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته