دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سه خبر/

نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی و کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برپا شد

نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی از امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برپا شد.
کد خبر : 134236

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با همکاری انجمن علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی، نیروی انتظامی، اداره بهزیستی، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام(ره)، پلیس فتا و انجمن میراب از امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برپا شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با قدردانی از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: «قرار است تا گوشه ای از آسیب‌های اجتماعی که جامعه را تهدید می‌کنند در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود و دانشجویان از نزدیک مشاهده کنند.»


محسن صفریان با توجه به برگزاری نشست‌ها و مشاوره در حاشیه این نمایشگاه، گفت: «این برنامه باید تداوم داشته باشد تا در راستای تحقیق و پژوهش فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گیرد.»


وی افزود: «دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با اداره زندان‌ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوط در زمینه پایان‌نامه‌های دانشجویان همکاری می‌کند.»


امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان رفسنجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.



نمایشگاه کتاب با عنوان ایران می‌خواند در واحد رفسنجان افتتاح شد


به مناسبت هفته کتاب با حضور دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان کرمان در واحد رفسنجان افتتاح شد.


در این نمایشگاه که از واحدهای رفسنجان، زرند، انار، کهنوج، بردسیر، بافت، شهربابک، سیرجان و بم حضور داشتند آثار ناشران دانشگاهی خود را به نمایش گذاشتند. چند ناشر کتب دانشگاهی نیز آثار خود را به نمایش گذاشتند.


در حاشیه این نمایشگاه و بیست و چهارمین دوره هفته کتاب، نشستی با حضور آقاجانی و معاونان پژوهشی و مسئولان کتابخانه های استان کرمان برگزار شد.


در این نشست به بررسی مشکلات، نقاط ضعف و قوت کتابخانه ها و همچنین به روز رسانی سیستم های کتابخانه پرداخته شد.






برگزاری شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی در واحد رفسنجان


شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان کرمان با حضور دکتر محمود آقاجانی رییس دبیرخانه امنای دانشگاه آزاد استان کرمان در واحد رفسنجان برگزار شد.


در این جلسه به بررسی نحو برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان پرداخته شد. معاونان و مدیران هم به بررسی مسایل حوزه خود پرداختند








انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته