دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1395 - 10:22

ضرب‌الاجل 24 ساعته ارتش سوریه به تروریست‌ها برای خروج از حلب

روز گذشته (یکشنبه) درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و گردان‌های معارض مسلح در ورودی مناطق شرقی شهر حلب ادامه یافت و این در حالی است که اهالی حلب پیامی از ارتش دریافت کرده‌اند که به تروریست‌ها 24 ساعت مهلت داده تا این شهر را ترک کنند.
کد خبر : 134217

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه رای‌الیوم، خبرگزاری فرانسه گزارش کرد: «دیده‌بان حقوق‌بشر (که فعالیتی مخالف نظام سوریه دارد) اعلام کرد صدای درگیری در بیشتر مناطق شرقی حلب که تحت کنترل تروریست‌ها قرار دارد شنیده می‌شود. این درگیری‌ها در مناطق حرم الطراب و روستای عزیزه در ورودی شهر دنبال می‌شود.»


این منبع افزود: «این درگیری‌ها از زمان آغاز عملیات ارتش سوریه در حلب در سپتامبر (شهریور) همچنان ادامه دارد و این در حالی است که ساکنان حلب نامه ضرب‌الاجلی از سوی ارتش دریافت کرده‌اند که به تروریست‌ها 24 ساعت مهلت داده شده است تا منطقه را ترک کنند.»


در یکی از نامه‌ها آمده است: «ای تروریست‌های مناطق شرقی حلب! به شما تنها 24 ساعت مهلت می‌دهیم تا تصمیم به خروج (از شهر) بگیرید. همه کسانی که می‌خواهند زندگی امنی داشته باشند باید سلاح خود را تحویل دهند تا سلامتشان تضمین شود. بعد از پایان مهلت حملات استراتژیک و برنامه‌ریزی شده با استفاده از سلاح‌هایی با دقت هدف بالا به شما حمله می‌کنیم.»


حکومت و ارتش سوریه این نامه‌ها را همراه با توصیه به خروج از مناطق محاصره‌شده شهر برای عناصر مسلح و ساکنان مناطق شرقی حلب فرستاده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته