دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«مخیتاریان» به دنبال اثبات خود به آقای خاص

هنریک مخیتاریان بازیکن تیم منچستریونایتد اعتقاد دارد که وی باید بازیکنی اصلی در ترکیب این تیم تحت هدایت «ژوزه مورینیو» باشد.
کد خبر : 134185

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر،این بازیکن ارمنستانی که در تابستان امسال به «اولدترافورد» آمده است، تاکنون تنها در یک بازی از لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است و تلاش می کند تا خود را به مربی پرتغالی اش اثبات کند.


در حالیکه ممکن است مخیتاریان در نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه را ترک کند، وی معتقد است که اگر به او فرصتی داده شود، هنوز می تواند موفق شود.


این بازیکن ۲۷ ساله در مصاحبه ای با فدراسیون فوتبال ارمنستان گفت: «می دانم که می توانم در منچستریونایتد موفق شوم و قصد دارم به همه نشان دهم شایستگی این را دارم که بازیکن اصلی این تیم در لیگ برتر باشم. هیچ ناامیدی وجود ندارد و فقط خودم را به چالش می کشم. زمانیکه در راهم با موانعی رو به رو می شوم، هرگز نمی ایستم یا دست نمی کشم، بلکه تنها به رفتن ادامه می دهم تا اینکه به اهدافم برسم. امروز زمان کافی برای بازی کردن ندارم، پس باید تمام تلاشم را انجام دهم تا کادر فنی فرصت بازی کردن را به من بدهند. به سخت کار کردن ادامه می دهم و این کار نتیجه خواهد داد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: ارمنستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته