دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 16:00
در مراسم تجلیل از بانوان

میرساردو: در جمهوری اسلامی ایران منعی برای پیشرفت زنان وجود ندارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: علی رغم تبلیغات سوء دشمنان درباره وضعیت زنان ایران، ثابت شده تبعیض و منعی برای پیشرفت زنان ما وجود نداشته و ندارد.
کد خبر : 13416

به گزارش خبرنگار آنا، در مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن از اساتید، کارکنان و دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تجلیل شد. در این مراسم دکتر طاهره میرساردو با توجه به اینکه علی رغم تبلیغات سوء دشمنان درباره وضعیت زنان ایران، ثابت شده تبعیض ومنعی برای پیشرفت زنان ما وجود نداشته گفت: در جمهوری اسلامی ایران زنان هم‌پای مردان در جامعه حضور دارند و منعی برای پیشرفت شان وجود نداشته است.


وی اظهار کرد: همه باید رهرو حضرت فاطمه زهرا (س) باشیم و اگر بخواهیم مروری بر وضعیت زنان در ایران اسلامی کنیم می بینیم زنان ما همیشه در همه صحنه ها حاضر بودند و هم پای مردان در پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند.


میرساردو افزود: سهم زنان ما در توسعه فرهنگی زبانزد است و آمار زنان تحصیل کرده ما با کشورهای پیشرفته جهان برابری می کند و شاهد حضور زنان در دانشگاه ها، مجامع علمی، ادارات و بخش های مختلف جامعه هستیم و زنان هم پای مردان در حال پیشرفت هستند.


سرپرست واحد گرمسار با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بانوان شده و برنامه های خاصی برای بانوان در نظر گرفته شده گفت: معاونت امور زنان ریاست جمهوری بسیار فعال هستند و انشاء الله در کنار پیشرفت های علمی وفرهنگی، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو قرار داده و شاهد پیشرفت بیشتر کشورمان باشیم.


وی با تقدیر از همه مادران و همسران ادامه داد: در دفاع مقدس مادران و همسران، عزیزانشان را راهی جنگ کردند و همسران شهدا فرزندانشان را به خوبی تربیت و نگهداری کردند و این نشان می دهد زنان ما همیشه در همه صحنه ها حاضر بودند وسهم خودشان را ادا کردند.


در این مراسم به اساتید و کارکنانی که مزین به نام فاطمه بودند به قید قرعه هدایایی اهدا و از دانشجویان و حاضران خواهر در مراسم نیز به قید قرعه به مناسبت هفته گرامیداست مقام مادر و روز زن تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته