دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سورپرایزهای تیم ملی برابر سوریه

کی‌روش برای فتح دروازه سوریه نقشه‌های جدیدی در سر دارد.
کد خبر : 134159

به گزارش گروه ورزشی آنا، بعد از اینکه سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان روی نام بازیکنانی همچون آندرانیک تیموریان، سروش رفیعی و علیرضا حقیقی خط قرمز کشید، مشخص بود که برنامه ویژه‌ای برای دیدار با سوریه دارد. از چارچوب دروازه هم که آغاز کنیم، هنوز مشخص نیست کی‌روش به حضور کدام دروازه بان در این بازی رضایت می‌دهد، در شرایطی که در 4 بازی قبلی علیرضا بیرانوند درون دروازه ایستاده است. رشید مظاهری، سوشا مکانی و محمدرضا اخباری شانس یکسانی برای خود قائل هستند تا فردا درون دروازه بایستند.


در خط دفاعی از بین پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و مرتضی پورعلی گنجی یک نفر در دفاع وسط نیمکت‌نشین می‌شود، اگرچه عزت الله پورقاز نیز شانس بازی کردن در این پست را دارد. در سمت راست خط دفاعی احتمالا رامین رضاییان بازهم بازیکن ثابت کی‌روش خواهد بود و سمت چپ نیز انتظار می‌رود میلاد محمدی سومین بازی متوالی خود را انجام دهد.


در خط میانی با توجه به غیبت آندو و حاج صفی، سعید عزت اللهی قطعا جزو مهره های اصلی کی روش است اما اینکه در کنار او از امید ابراهیمی استفاده شود یا کمال کامیابی نیا مشخص نیست. از سوی دیگر احتمالا اشکان دژاگه، وحید امیری و علیرضا جهانبخش یک خط جلوتر بازی کنند، اگرچه نمی‌توان تصمیمات کی روش را پیش بینی کرد و در این پست بیش از همه باید منتظر یک سورپرایز باشیم.


در خط حمله نیز احتمالا گزینه‌های کی‌روش از بین طارمی، انصاری‌فرد و قوچان نژاد یک نفر خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته